Hi meiden, Mijn dochter slaapt in een peuterbedje met dekbedje. Lekker warm, zou je zeggen maar ze kruipt er altijd onderuit. s'Avonds voordat ik ga slapen leg ik haar nog terug onder het dekbed, maar s'ochtends, als ik haar uit bed haal, ligt ze weer zonder dekbed en heeft ze ijskoude voetjes. Ze heeft alleen een pyama en romper aan. Slaapzak inmiddels niet meer, daar rolt ze zich helemaal in. Sokken zijn ook geen optie, die trekt ze net zo hard weer uit. Het is niet erg koud op haar kamertje, dus de verwarming aanzetten vind ik ook weer zo wat. Ik kan niks bedenken om haar voetjes lekker warm te houden. Misschien heeft 1 van jullie DÉ tip?
Tja wij hebben ons er uiteindelijk bij neergelegd dat ze perse niet onder het dekbed wil. Geen maillots of sokjes hier dus Wel! van die ouderwetse flanellen pyama's die echt lekker warm zitten. Zitten wel geen voetjes aan.. maar ze klaagt nooit meer dat ze het koud heeft in ieder geval
Malliot in bed lijkt mij echt vreselijk, krijg al jeuk als ik eraan denk Dus dat doe ik mn dochter ook maar niet aan haha.
Heeft ze er zelf ook last van? De meeste kindje piepen wel als ze het koud hebben. Mijn jochie is een warmbloedje, en ligt vaak maar half onder het dekbed. Soms heeft hij dan koude handen/voeten/buik (als hij zijn flanellen pyama losknoopt). Maar als je hem dan instopt, ligt hij 5 minuten later weer zo. En hij slaapt er verder prima op, dus ik laat het maar zo..
Ze slaapt wel gewoon de hele nacht door, maar als ik dr uit bed haal en met haar naar de woonkamer loop, zegt ze steevast: koud mamma, koud. Dus s'nachts heeft ze er geen last van, maar ze is wel echt koud. Maar de pyjama met voetjes vind ik een hele goede!!