ik heb een pakket kleding in de maat 50-56 en een paar maat 62 dit is een pakket met 100 stuks kleding, merk en merkloos. allemaal nog goed genoeg voor een 2e ronde. geen huisdieren en rookvrij huis. alles in 1 koop voor 45 euro!! slechts 45 cent per kledingstuk dus.. ik dacht dat dit een mooi bedrag was, maar mocht je er anders over denken, stuur dan een pb.
kan je geen foto maken van de kleding. dat we een beetje een idee hebben van wat het ongeveer is. en anders wil ik wel weten of je in debuurt woont. kunnen we altijd eens kijken. als je het nog hebt natuurlijk.
ik woon in drenthe en een gedeeltje sttat op foto, niet alles, de fotos die ik heb staan op: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
ik heb alles nog... zal even een lijstje maken met wat ik heb: 20 BROEKJES 21 COMPLETE SETJES 55 SHIRTS 102 ROMPERS 26 BOXPAKJES 7 JASJES 2 KRUIKZAKKEN 1 DIFRAX SPEEN 1 TUMMY TUB evt nog veel knuffels. 231 KLEDINGSTUKKEN + 2 KRUIKZAKKEN, 1 SPEEN EN 1 TUMMY TUB VOOR 110 EURO! (dat is dus maar 47 cent per ding!) het is merk en non merk kleding. (ducky-beau, espritt, mexx, hema, v&d, h&m, noem maar op)