Goedemorgen allemaal, Vanmorgen heb ik een weekend weg gewonnen bij vakantieveiligen.nl Alleen.... nu blijken we volgend weekend helemaal niet te kunnen, stom ik had het niet overlegd met mijn man. Wie wil het overnemen voor 10(!) euro , die ik er ook voor heb betaald? Er zitten nog wel wat kosten bij maar dat zijn de standaard kosten op zo'n park. Zie onderstaande: Ontspannen op het Blauwe Meer België - Verblijf met maximaal 6 personen op het gezellige Recreatiepark Blauwe Meer in België. Wat wordt er geveild? 4 dagen op Recreatiepark Blauwe Meer 4- tot 6-persoons Kattenbos comforthome Data Aankomst: vrijdag 17 juni 2011 vanaf 15:00 uur (uiterlijk 20:00 uur) Vertrek: maandag 20 juni 2011 voor 10:00 uur Exclusief Verplicht 0,95 p.p.p.n diverse heffingen 16,- servicekosten (einschoonmaak) 8,50 p.p. verplicht lakenpakket 2,35 milieuheffing per nacht Deze kosten betaal je op het park Optioneel 7,- per huisdier per nacht (max 2) 10,- extra aan schoonmaakkosten bij huisdieren Bij te boeken extra kinderbedje/ -badje/ -box/ -stoeltje: 6,50 per midweek/weekend. Recreactiepark Blauwe Meer Recreatiepark Blauwe Meer ligt in gastvrije Belgische Lommel en biedt alle ruimte voor zoete dromen. Geniet van de prachtige natuur in de directe omgeving: De Lage Kempen, Kattenbos of de Lommelse Sahara. Maar ook op het park zelf is een hoop vakantieplezier te beleven! Kinderen kunnen zich uitleven op de originele speeltoestellen. Faciliteiten Waterplas met zandstrand en waterfietsen Bruin café Eetcafé Snackbar Ijscorner Supermarkt Avondvermaak Fietsenverhuur Midgetgolfbanen Tennisbanen Tafeltennistafels Jeu de boulesbanen Dierenweide Diverse speelcombinaties Aankomst Indien je 1 dag na aankomstdatum - zonder tegenbericht - niet bent gearriveerd, word je boeking uit het reserveringsysteem gehaald. De buitenbaden en het strandbad zijn in deze periode gesloten.
oh ik ik ik!!! ik moet straks wel even met manlief overleggen die is rond 14.00 weer thuis als je kunt wachten tot dan? wij willen dolgraag een paar dagen weg met onze meiden maar zouden geen geld hebben dit zou ideaal zijn!
Ik hoor het graag Takhen, pb je me even als je meer weet? Miireii, anders ben jij de volgende gegadigde. Ik ga zo wel de deur uit dus eind van de middag check ik mijn berichten. Ben erg blij als iemand er gebruik van gaat maken want ik vind het echt zo zonde! Maar we kunnen helaas echt niet dit weekend.
euhm, ik meld me toch af.. Het is bijna 3 uur rijden voor ons. ietsie teveel voor alleen een weekendje. ik hoop dat je gauw iemand vind!
en heel erg balen wij kunnen ook niet manlief had al andere plannen gemaakt voor ons gezinnetje ik hoop dat je echt iemand vind!
Zo heb je er 2 en zo heb je er 0... Iemand nog interesse? Ga er verder niet mee leuren dus pb me even als je interesse hebt. Gr. Cybi