Veel positiekleding! Allemaal nog mooi en zo goed als nieuw!! Wordt niet los verkocht alleen als pakket. Inhoud: Miss Etam nette zwarte broek maat 42 Promiss zwarte 3-kwart broek Zwarte linnen broek maat L Mooie blouse zwart maat L Prenatal 3/4 broek legergroen L Prenatal 3/4 broek lichtbruin M Nieuwe 3/4 broek C&A legergroen 42 Promiss nette zwarte broek maat L Zwarte lange broek maat L Invorm nette lange zwarte broek maat L Promiss rok maat M Groene lange strokenrok L Mamalicious rok maat M/L Prenatal gilet Miss Etam zwarte rok maat 42 Wehkamp zwarte doorschijnende blouse 42 Miss Etam bruine blouse korte mouw 42 Zwarte overslag jurk 42 Nieuwe zwarte Hema positiejurk maat L Sting zwart t shirt korte mouw Sting legergroen t shirt korte mouw Mamalicious (nieuw!) grijze jurk maat XL Mamalicious zwart shit met gouden applicatie L Zwarte polo maat 40 Sting Paars/witte strepen shirt maat L Prenatal zwart/witte strepen tuniek Miss Etam wit shirt met roze applicatie L Zwarte joggingbroek Diverse buikbanden Doe een goed bod en alles is van jou!!!! Vlekjes op de foto zitten op de lens van de camera, niet op de kleding!
Heb de advertentie ook op marktplaats staan en vraag om te bieden vanaf 50 euro, verzendkosten voor koper. Iemand heeft nu 50 incl verzenden geboden, ga ik niet mee akkoord.
Als er morgenavond niet meer is geboden ga ik accoord met jouw bod! Overigens heb ik ook nog 2 donkerblauwe noppies spijkerbroeken maat L en XL en een Esprit spijkerbroek maat 42 en een donkerblauwe spijkerrok maat L/XL. Voor deze items vraag ik 10 euro per stuk ex verzenden.
Voor 50 euro ex verzendkosten ga ik akkoord! Pb me maar je gegevens dan zal ik jou mijn gegevens sturen!
sorry alice ik zie ervan af. toen ik gisteren niets hoorde dacht ik dat je al een koper had gevonden (zonde) dus heb de centjes al uitgegeven en kan maar een keer he? sorry nogmaals. gr kim