Ik heb 4 leuke shirts en een vestje van prenatal. 2 effen stretchshirts (groen en paars roze) 1 wat langer paars shirt met een opdruk op de voorkant( kan zo van de h&m zijn of iets, dus geen miss etam stijl zegmaar) en een leuk stretchtruitje met 3/4e mouwtjes blauw, met een hele leuke hals en bronzen studs. Het vestje is groen. Ik heb ze pas in de laatste 2 maanden gekocht, dus alles is nog helemaal goed. Ik kan uiteraard foto's maken, het hele set mag voor 25,- weg
ik heb een aantal dingetjes in mijn album staan, ik heb zelf ook m/l en dit is s/m... het valt allemaal wat groter.
ik heb hier nog leuke broeken liggen 2 zijn zo goed als nieuw de rest is ook nog wel te dragen heb zowel zomer als winter bij interesse graag pb dan kan ik foto`s ervan maken. heb ook nog wel wat shirts liggen meende met korte mouw.
Ik heb ook nog positiekleding liggen. Marktplaats.nl > Positiekleding - Kleding | Dames - Positiekleding Marktplaats.nl > Positiekleding - Kleding | Dames - Positiekleding Marktplaats.nl > positiekleding - Kleding | Dames - Positiekleding
Zit hier wat voor je tussen? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/239474-leuke-positiekleding-maten-m-l.html Veel kleding kan je met een vestje/legging etc. prima combineren voor de winter.
Heb nog buikbanden liggen Voor 2 euro per stuk Dit zijn allemaal medium qua maat Bekijk bijlage 114661 En nog een zwarte l/xl met namen in het wit
Ik heb nog een leuke donkerblauwe velours feesttuniek in maat 40 liggen met bijpassende sjaal, erg leuk voor de feestdagen (en daarna ). Zie Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!, foto nummer 6. Doe maar een PB'tje als je belangstelling hebt!
Of deze positierok van Esprit, maat 40. Hij is van een fijne ribstof. Ik krijg hem niet mooi op de foto, maar hij ziet er echt nog uit als nieuw.
En nog 4 longsleeves van Miss Etam. Maat M. Zwart, wit, donkerbruin en rozerood. Laat maar weten of er iets voor je bij zit. Opsturen is geen probleem.