Wij hebben drie honden en twee katten, dus haren genoeg. Ik was de kleding, en sommig spul mag in de droger en wat er niet in mag klop ik uit. Ziet er prima uit dan. Tuurlijk vind je wel eens een verdwaalde haar, maar dat accepteer ik dan maar
Hier 2 honden en 3 katten, waarvan eentje half pers/half MaineCoon. En haar, ja. Maar wij hebben standaard een plak-roller binnen bereik liggen. In de babytijd van dochter haalde ik die automatisch al dagelijks over het boxkleed, haar kleertjes, mijn eigen kleren enz. Als echt alles zo vol zit met kattenharen, ga ik bijna denken dat ze de doos met kleertjes misschien 'veilig' bovenop een kast hadden gezet en er toch katten in of op zijn gaan liggen. Dat had ik zelf namelijk met een doos slaapzakjes. Tegen de tijd dat ik ze ging versturen, nog even gecheckt en toen zag ik dus dat er een kat tussen had gelegen. Maar als ik niet zou hebben gekeken, was mijn pakket ook zo harig aangekomen bij de koper. Ik heb zelf alles uit de doos gehaald, doos gestofzuigd en alle slaapzakjes individueel onthaard met de roller. De koper een bericht gestuurd over wat er was gebeurd en of ze wilde dat ik ze nog zou wassen, of dat ze dat zelf toch al ging doen. Ik zou er in ieder geval wel eerlijk over zijn.
Ik zou mijn gepd terug vragen en de boel terug geven. Haren krijg je er niet makkelijk uit en kost je enorm veel tijd.
Hier 2 honden waarvan 1 langharig met ondervacht en met name die ondervacht haren zijn hardnekkig.. Maar inderdaad na een wasbeurt en eventueel in de droger zit er niks meer op.. Er zijn ook nog steeds wasserettes / openbare was en droogapparaten waar je voor een euro of 4 gebruik van kan maken... Wellicht dat er ook zoiets bij jullie in de buurt is?
Wat aso!! Snap echt niet dat sommige mensen dat durven te verkopen en opsturen op die manier. Ik zou zeker een bericht sturen naar de verkoper! Geld zul je vast niet terug krijgen, maar toch Ik heb op mijn droger een stand 'koud luchten' die gebruikte ik altijd toen we nog katten hadden.
Ik zou ook contact opnemen met de verkoper en zeggen dat je de staat waarin je de kleding ontvangen hebt, niet accepteert. Zeg er desnoods bij dat je allergisch bent en de kleding niet kunt uitborstelen of iets dergelijks. Hopelijk heeft de verkoper begrip.
Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik heb, direct na ontvangst (en nog vóór ik begon met schoonmaken) even een berichtje gestuurd naar de verkoper om te informeren of ze soms huisdieren hebben Aangegeven dat sommige kledingstukken wel heel 'harig' waren. Er volgde een excuus. Toen ik eenmaal bezig was met het tijdrovende schoonmaken, heb ik nogmaals een berichtje gestuurd dat ik er 'klaar' mee was met de vraag of ze het resterende deel nog terug wilde ontvangen en anders zou het in de kledingcontainer verdwijnen. Daar is geen reactie meer op gekomen... Snap ik ergens ook wel. 't Zijn inderdaad de fleece-achtige kleertjes die gewoon niet te doen zijn met schoonmaken! Is dat in een droger wel te doen? Ik heb geen verstand van drogers, maar blijven de haartjes daar dan niet inzitten zodat ze in een volgende was terecht komen?
Wij hebben 2 katten , en als er eens wat haartjes op mn kleding zitten, gebruik ik een raamwisser . Meestal maak ik die eerst een beetje vochtig. De haren.blijven dan aan het rubber plakken