Kledingpakket via MP vól kattenharen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Rozanna, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij hebben drie honden en twee katten, dus haren genoeg.

Ik was de kleding, en sommig spul mag in de droger en wat er niet in mag klop ik uit. Ziet er prima uit dan. Tuurlijk vind je wel eens een verdwaalde haar, maar dat accepteer ik dan maar ;)

2. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Hier 2 honden en 3 katten, waarvan eentje half pers/half MaineCoon. En haar, ja. Maar wij hebben standaard een plak-roller binnen bereik liggen. In de babytijd van dochter haalde ik die automatisch al dagelijks over het boxkleed, haar kleertjes, mijn eigen kleren enz.

Als echt alles zo vol zit met kattenharen, ga ik bijna denken dat ze de doos met kleertjes misschien 'veilig' bovenop een kast hadden gezet en er toch katten in of op zijn gaan liggen.
    Dat had ik zelf namelijk met een doos slaapzakjes. Tegen de tijd dat ik ze ging versturen, nog even gecheckt en toen zag ik dus dat er een kat tussen had gelegen. Maar als ik niet zou hebben gekeken, was mijn pakket ook zo harig aangekomen bij de koper. Ik heb zelf alles uit de doos gehaald, doos gestofzuigd en alle slaapzakjes individueel onthaard met de roller. De koper een bericht gestuurd over wat er was gebeurd en of ze wilde dat ik ze nog zou wassen, of dat ze dat zelf toch al ging doen.
    Ik zou er in ieder geval wel eerlijk over zijn.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    Ik zou mijn gepd terug vragen en de boel terug geven. Haren krijg je er niet makkelijk uit en kost je enorm veel tijd.

jupke en Manque vinden dit leuk.
  4. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Hier 2 honden waarvan 1 langharig met ondervacht en met name die ondervacht haren zijn hardnekkig.. Maar inderdaad na een wasbeurt en eventueel in de droger zit er niks meer op.. Er zijn ook nog steeds wasserettes / openbare was en droogapparaten waar je voor een euro of 4 gebruik van kan maken... Wellicht dat er ook zoiets bij jullie in de buurt is?

5. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Wat aso!! Snap echt niet dat sommige mensen dat durven te verkopen en opsturen op die manier.
    Ik zou zeker een bericht sturen naar de verkoper! Geld zul je vast niet terug krijgen, maar toch

Ik heb op mijn droger een stand 'koud luchten' die gebruikte ik altijd toen we nog katten hadden.

6. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Schandalig!
    Ik had melding gemaakt bij MP
    Triest zeg!

7. Manque

Manque Niet meer actief

Ik zou ook contact opnemen met de verkoper en zeggen dat je de staat waarin je de kleding ontvangen hebt, niet accepteert. Zeg er desnoods bij dat je allergisch bent en de kleding niet kunt uitborstelen of iets dergelijks. Hopelijk heeft de verkoper begrip.

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja ga ik ook wel doen. Heb t gesprek bewaard waarin ze zegt dat alles in goede nette staat is.

9. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties en tips! Ik heb, direct na ontvangst (en nog vóór ik begon met schoonmaken) even een berichtje gestuurd naar de verkoper om te informeren of ze soms huisdieren hebben ;) Aangegeven dat sommige kledingstukken wel heel 'harig' waren. Er volgde een excuus. Toen ik eenmaal bezig was met het tijdrovende schoonmaken, heb ik nogmaals een berichtje gestuurd dat ik er 'klaar' mee was met de vraag of ze het resterende deel nog terug wilde ontvangen en anders zou het in de kledingcontainer verdwijnen. Daar is geen reactie meer op gekomen... Snap ik ergens ook wel.
    't Zijn inderdaad de fleece-achtige kleertjes die gewoon niet te doen zijn met schoonmaken! Is dat in een droger wel te doen?
    Ik heb geen verstand van drogers, maar blijven de haartjes daar dan niet inzitten zodat ze in een volgende was terecht komen?

10. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Wij hebben 2 katten , en als er eens wat haartjes op mn kleding zitten, gebruik ik een raamwisser . Meestal maak ik die eerst een beetje vochtig. De haren.blijven dan aan het rubber plakken :)

11. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Die tip heb ik echt nog nooit gelezen. Ik ga het hier thuis gelijk proberen!

kim90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina