Welke auto rijd jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 12 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Welke auto rijd jij en ben je er tevreden over?

En dan even in het bijzonder, heeft er iemand toevallig ook een Audi A5 en zo ja, hoe bevalt die?

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Euuhhm. Ik heb niet zoveel met auto's. Dus ik rij een oude Toyota Yaris, model waar je oma in rijd. Ik vind het een fijne auto. Past nog best veel in, niet te groot. En niet veel mankementen. :thumup:

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Een peugeot 308sw. Tevreden. Flexibele indeling. Fijn met 3 kinderen!

4. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Mercedes V-klasse, 8 persoons. De ideale auto voor een groot gezin.
    Nadeel; prijzig bij aanschaf en wegenbelasting.

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deze vinden wij ook erg mooi! Zijn al rond aan kijken voor een auto met minimaal 7 personen. Willen graag nog een 4e kindje. Hoe is het met parkeren en parkeergarages inrijden? Omdat het toch wel groter is dan een gewone auto.

Ontopic: momenteel hebben wij een BMW 320 touring

6. beebj

beebj Niet meer actief

Volkswagen Golf 4!

Manlief een Volkswagen Golf 7.

Volkswagen loverssss:|:roflmao:

Marisje89, DastyQueen en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  7. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Hij heeft overal sensoren en een achteruitrij camera. Ik vindt t prima te doen. Qua hoogte kan hij alleen in parkeergarages met een plafondhoogte van 2 meter. Maar de meeste garages hebben die hoogte wel.
    Wat ook ideaal is is dat de zitrijen verstelbaar zijn. Als we op vakantie gaan schuiven we alles iets naar voren en is de kofferruimte heerlijk groot.
    En t zit en rijdt zeer riant! :)

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

audi A3....heerlijke wagen!

9. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Ford Fiesta. Ik vind het een hele fijne auto. Rijdt goed en mijn kinderwagen past erin :roflmao: en het zit ook goed en stevig.

10. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Dacia logan mcv en een Renault Clio estate. Beide redelijk grote auto’s, maar dan kan ook altijd alles mee in iedere auto:roflmao:...

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Een 18 jaar oude Opel corsa. hopelijk voor de zomer een iets nieuwere. Hij bevalt nog prima maar de auto is gewoon te oud aan het worden en de reparaties te duur

12. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik rij in een Fred Flinstone wagen....;)
    Mijn man rijd in een Hyundai i30CW.

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb er ook helemaal niks mee maar wil echt een grotere auto dus wil wat ideeen op doen :roflmao::D

iMoeder vindt dit leuk.
  14. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Toyota prius!! En dan een luxe model ruim zuinig en comfortabel.

15. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    A8 lekker ruim! Wij zijn echte Audi liefhebbers hiervoor hadden we een A4 station ook ruim.
    Ik zou dolgraag een Q5 willen maar een A5 is ook echt prachtig geen idee hoe de kofferbak is.

16. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij rijden een nieuwe kia picanto luxe uitvoering.
    Prima met zn 4tjes strakjes. Heel zuinig, en 7 jaar garantie is super fijn. Wij zijn kia fan. Man werkt 15km van huis, en ik 7km en ga normaal ( als ik niet zwanger ben ) met de fiets naar mn werk.

Voor de langere stukken zoals vakantie ed pakken wij de splinternieuwe toyota prius+ ( 7 zitter, hybrid) van mijn schoonouders. Ook een fijne auto om in te rijden en de ruimte is met vakantie etc super fijn. We zijn nu op wintersport met de toyota.

Wij hebben bij de overweging van een andere auto rekening gehouden met de grote auto die we altijd kunnen pakken van mn schoonouders. Die zullen ook nooit kleiner gaan hen kennende, en daar staat nog meer vervoer voor de deur evt.;)

Hiervoor een mazda premacy gehad die qua ruimte heel fijn was, paste veel in. Maar we gebruikte de ruimte in de praktijk eigenlijk zelden en dat was al een wat oudere auto. Nu bewust kleiner maar nieuw gekozen:)

17. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Vw passat station

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ford c max. Bevalt uitstekend.

19. Triangel

Triangel Niet meer actief

Wij hadden ook een VW Golf 4 voorheen. Ik mis die auto nog steeds. Maar het paste gewoon echt niet met drie kids.

We hebben een Citroën C1 en een Renault Scenic.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Suzuki Baleno (die vanaf 2016 nieuw op de markt is gekomen).
    Lichte auto dus goedkoop in de wegenbelasting, maar zeer ruim van binnen, vooral achterin!
    Kofferbak is groot en nog dieper te maken door een extra bodemplaat weg te halen!
    En hij rijd zuinig (ik rij in de stad zeker 6 dagen per week, dus slurpt sneller en doe bijna 3 weken met een tank benzine).

Deel Deze Pagina