ik bied te koop aan. mijn teutonia kinderwagen. is helemaal niets mis mee maar ik heb onder voorbehoud een nieuwere gekocht. wat zit er allemaal bij? een kinderwagenbak. een wandelwagen inzet met voetenzak. een dekbedje. een overtrekje. een dekje die de wind tegenhoud. er zit een ijzeren mand onder waarmee je gemakkelijk een goedgevulde boodschappentas kan vervoeren. de wandelwagen inzet kan helemaal plat half liggend en zittend. de kinderwagen kan met 1 simpele beweging ingeklapt worden. de 4 luchtbanden kunnen er makkelijk af. foto op aanvraag, richtprijs 50 euro
Foto's staan in mijn album. tevens heb ik nog te koop. teutonia wandelwagen 30,- winnie de pooh schommel loopdier 15,- loopstoel met geluid. niet super mooi meer maar kan nog heel goed een ronde mee 10,- een superleuke meidenjas mt 68 slechts 2x gedragen omdat ze er al uitgegroeid was. foto's van deze spullen staan in mijn album.
pooh is verkocht! ik heb ook nog in de aanbieding. 2 radiator hangmatjes voor katten. bont grijs. 2 bonten mandjes ook bont grijs. de een is de kleinste maat. de ander is iets groter. diverse indianen beelden en posters. voor meer info hierover graag even een pb omdat het er zo veel zijn kan ik ze dan even opsommen en kan ik even kijken waar ik een foto van moet maken. een echte kitekat kat pluche (van het kattenvoer) is een hele mooie grote kat. was jaren terug te winnen bij kitekat.