Totty Rider kinderfietskar, koopje!

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Kwabbernoot, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    deze fietskar: Bikesexclusive.nl - Kinderfietskar Totty Rider Kidstrailer - - Enduring int

Hij is gebruikt en staat al tijden te verstoffen in de schuur. Heb hem van een vriendin gekregen, tweedehands dus, als kraamcadeau. Maar hij kan bij ons niet de poort door ondanks zijn kleine afmetingen dus ik kan hem niet gebruiken.

Er zit een babyschelp bij maar de eerlijkheid gebied mij te vertellen dat ik echt geen flauw idee heb hoe je dat ding erin maakt. Vast ook via internet te vinden?

Hij is netjes, geen grote beschadigingen oid, zag net wel een klein gaatje aan de binnenkant van de bekleding en er zijn er misschien nog wel een paar, geen idee. Hij is wel smoezelig, moet even flink uitgesopt en gewassen. Dit gaat mij niet meer lukken fysiek, is dus een werkje voor de koper. fotos zijn van vandaag dus vertegenwoordigen de staat van de kar goed.

Voor 50 euro mag je hem komen halen, af te halen in Apeldoorn.

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Zit er een harde schaal in? De onderkant dan?

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jep, maar heb net -denk ik- een overeenkomst via mp dus zet hem op gereserveerd! Sorry!

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    verkocht!

Deel Deze Pagina