ik kwam deze in diverse toppics tegen helaas nog geen antwoord gekregen op de pbtjes die ik gestuurd heb(kan nog komen natuurlijk) maar misschien weet iemand het hier ook. waar kan je deze kopen. ik heb op google een en ander al het een en ander gevonden maar misschien heft iemand ze hier ook nog liggen. ik hoor het graag.
Ik heb ze desijds in een vlaag van nesteldrang zelf gemaakt. Gewoon van twee lagen stevig papier op elkaar. Karton kan natuurlijk ook,maar dat had ik niet in een leuk kleurtje. Dat is ook niet zo moeilijk hoor. Dus mocht je ze niet kunnen kopen voor een redelijke rijs is dat misschien een optie.
Ik heb de kledingringen gekocht op de website Winkelmateriaal (.nl), waren daar maar iets van 70ct per stuk Er kwam wel nog verzendkosten bij natuurlijk maar ik heb ze inmiddels binnen en ben erg wel erg blij mee. Schept een beetje orde in de volle kledingkast
Heb nu 4 maten in de kast hangen, van 50 tm 68. 50 rechts en dan per maat naar links. Tussen de maten in evt een leeg hangertje of iets anders ertussen. Je kunt vrij makkelijk zonder, maar het hangt bij mii niet strak tegen elkaar,zoveel kleding is het niet. Als ik meer zou hebben zou ik de gedragen maat ophangen + de maat die erna komt. De rest op de plank of in zo'n afsluitbaar kratje
ik heb ze gevonden voor wie interesse heft Maatringen diverse opdrukken - Babykleding | Overige - Marktplaats.nl
Hihi nog nooit van gehoord natuurlijk wel in een kledingwinkel .... Maar dan vraag.ik me af... Ben ik dan de enige die week welke maat alles is? Heb die ringen er.tussen daar echt.niet voor.nodig
Ik heb ze inmiddels ook op internet gevonden en besteld. Nog niet in huis trouwens. Op een ander topic kreeg ik commentaar dat t een stom idee was... Maar een vriendin van me zei wel wat nuttigs... Van sommige merken vallen de maatjes kleiner uit dan van andere merken. Hang je ze dan toch per maat? Of misschien ringen met klein, huidig en groot? Ik heb ze overig in blanco besteld en ga ze zelf versieren.