hoi dames het worden weer zware dagen voor mij ! voor de een klinkt het misschien belachelijker dan voor de andere , maar oooh wat mis ik mijn broer !!!! ik kan niet begrijpen waarom !! waarom ?? waarom wou ie niet meer leven waarom heeft ie zich zoo laten gaan ? ik wou dat ik hem nog eens kon zien , voelen , spreken , ... bijna 8 jaar geleden !!! mijn lieve broer 27 september 2004 heb jij besloten om uit het leven te stappen zomaar , zonder afscheid , zonder vaarwel je was nog zo jong en je was gelukkig althans zo leek het wel ! lieve broer ik zal altijd aan je denken aan onze mooie momenten aan onze serieuze gesprekken aan je lieve woorden en je lach ik denk aan je broer !! elke dag !!! kusje van je donderwolkje sorry moest het even kwijt !
hij zou nu 28 jaar zijn , en *zijn* dochtertje word in december 8jaar ,........ pfff moeilijk wat ik toen als 13jarige heb moeten horen ! blijft me achtervolgen en vind er geen rust in
Sterkte deze dagen. Ik wil er niet eens aan denken om mijn broer te moeten missen...ppfff... Heb je nog wel contact met zijn dochtertje?
Veel sterkte! De broer van mn vriend is ook uit het leven gestapt toen mn vriend een jaar of 15 was geloof ik... (kende mn vriend toen niet dus zn broer ook niet) en iedere x als het rond die tijd komt merk ik dat hij wat down wordt.. Dus hrt is zeker niet raar hoor! *knuffel*
oef kan me voorstellen dat dat niet leuk is en dat het ieder jaar terug komt. Het niet begrijpen waarom lijkt me het moeilijkste een plaats te geven. Veel sterkte en dikke knuffel
Het nooit antwoord krijgen op 'waarom' lijkt me inderdaad verschrikkelijk. Hopelijk kun je mooie momenten koesteren. Sterkte.
Het is absoluut niet raar. Die dagen brengen gewoon heel veel herinneringen met zich mee. Voor 2,5 jaar geleden in mijn schoonzus overleden door een auto-ongeluk. Rond alle bijzondere dagen mis is haar. Volgende week zou ze al 15 jaar mijn schoonzus zijn maar ze hebben nog net de 12,5 jaar niet volgemaakt. Dus ik herken je gevoel en verdriet maar al te goed. Hele dikke knuffel voor deze zware tijd.