Kledingstijl

Discussie in 'De lounge' gestart door bianca1374, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Normaal gesproken veel skinny jeans, zwarte jurkjes/rokjes en blazers. Een combinatie van netjes en wat stoerder. Bijvoorbeeld sneakers onder een skinny jeans met daarop een blousje en blazer.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gave stijl!
    Enne, Dr. Martens passen altijd! Zowel de hoge als de lagere laarzen.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik ben saai. :D Draag vooral jeans en chino's en erop blouse/shirt of hemdje/mouwloos blousje en jasje/colbertje of vest en 's winters zwarte (hakloze) laarzen eronder. Ik draag vooral veel blauw, zwart en grijs. Ik heb het binnen juist snel warm, maar buiten dan weer niet...ook erg vervelend.

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Voor mij verandert er eigenlijk niet zoveel met het seizoen, maar ik houd dan ook niet van zomerkleding. Ik heb geen zomerjurkjes of slippers/sandalen en een hekel aan blote voeten en blote benen.
    Ik draag nu gewoon mijn simpele lange broeken met sneakers (heb hoge sneakers extra voor de winter) en een korte mouwenshirt met vest, een langemouwenshirt of een trui. Wordt het nog kouder dan zal het langemouwenshirt + vest of trui worden. Verder hoge sokken in plaats van lage :p En soms een jurkje of rokje met panty, sneakers en dan een vest of trui erover. Ik hou hiervan :D

5. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    De ene dag een ripped skinny met oversized trui en sneakers, de andere dag een jurkje met overknee laarzen. Zakelijk vooral een zwarte skinny met blazer.

6. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Naar mijn werk vooral jurkjes (pencildresses) of een chino/broek met colbert/shirtje/blouse.

Weekend een skinny jeans met vestje/truitje/shirtje of ook een jurkje rokje. Ik ben vrij klassiek in mijn keuze.

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Skinny jeans
    Sneakers of boots
    Oversized trui of blouse
    Los vallende blouse

Meestal met een parka of een leren jasje met oversized sjaal.
    Soms mijn wollen coat :)

Jurkjes heb ik wel, maar dat is toch niet helemaal mijn ding ;)

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Wat leuk!

9. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Veel zwart.. skinny's of rokken/jurkjes met legging. Zwarte boots eronder en diverse shirtjes/lange vesten.

Deel Deze Pagina