Ik heb dropbox op mijn telefoon, en ook op de laptop. Voorheen kopieerde hij automatisch de foto's van de telefoon naar de laptop, dat was superhandig. Maar dat is niet meer zo. Wie kan mij vertellen waar ik dit kan aanpassen? Ik kan het in de instellingen (nog) niet vinden namelijk. En het zou zo makkelijk zijn als ze weer automatisch op laptop kwamen...
Nee het is me nog niet gelukt. Wel via telefoon "automatisch uploaden" gevonden, maar als ik daar dan op klik zegt hij dat hij niks gevonden heeft....
Nee staat niks in. Juist de telefoon helemaal leeg gehaald en na kopiëren naar de laptop (en externe harde schijf) ook meteen alles van dropbox gehaald....
Maar als er niks in je dropbox staat dan valt er toch niks te kopieëren... Of mis ik nu iets ? Misschien ff iets er in zetten en kijken of hij dan wel kopieert...
Ok er staan iets v 10 foto's in (ipv 1000 bedoel ik) maar die gaan ook niet automatisch over. Zal wel even Google en vanavond
je kunt het beste via internet dropbox even je telefoon ontkoppelen. Dat kan bij privacy instellingen. dan vervolgens opnieuw de app op je telefoon zetten, dan weer koppelen, en dan werkt het 9 vd 10 x weer