Kledingstijl

Discussion in 'De lounge' started by mamavan2moppies, Sep 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    #21 iMoeder, Sep 28, 2018
    Last edited: Sep 28, 2018
    Dit was dus eerst mijn stijl, (linker plaatje moet je even weg denken, die outfit vind ik afschuwelijk). Al was het bij mij nooit zo geslaagd als de bedoeling was hoor... :D

En nu is het meer dit idee. (Alleen dan met ander shirt en een rugzak) Dat is de bedoeling dan tenminste...

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Dit vind ik echt mooi!

mamavan2moppies likes this.
  3. Deliana

Deliana Niet meer actief

Stijl? Wat is dat? :oops:

Had ik maar een kledingstijl! Ik heb in principe een prima figuur, maar kan op een of andere manier geen stijl vinden. Veel valt wijd, voelt als een hobbezak, of ik voel me er niet prettig in.... :confused: Of ik heb een leuk kledingstuk maar kan het weer niet combineren. Samengevat: een flater op modegevoelig :cool:

Jekaterina, crystals and Biny like this.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Van mijn stijl dan ook nog wat plaatjes.
    Zulke rokjes draag ik dus heel veel, maar je snapt dat er enkellaarsjes of sneakers onder gaan als ik werk;)
    1175bbd72931ca519d44275e3b14a73e.jpg 4e67e797574f19e215b4af6f4d3ce6b3--royal-blue-skirts-winter-skirt-outfit.jpg

Brinsa, Marchella and mamavan2moppies like this.
  5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Voor mezelf sporty chic of casual chic.

Voor de oudste hetzelfde en de jongste is echt een mode-mannetje (oftewel, draagt alles wat hij leuk vindt en dat kan prima een Tijgertrui, opgerolde broek en bootschoentjes zijn).

:D

Brinsa likes this.
  6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,868
    5,107
    113
    Ik zou mijn stijl ook beschrijven als casual chic. Ik draag veel blousejes en blazers/jasjes gecombineerd met jeans. Maar ik draag ook regelmatig nette rokken en jurkjes. Hakken en sneakers wissel ik af. Ik draag meestal zwart maar probeer het dan wel minder saai te maken met accessoires of een opvallend gekleurd item.

De meiden kleed ik netjes en meisjesachtig. Veel jurkjes en rokjes en heul veel roze. M draagt ook nette kleding. Veel overhemden en zachte kleurtjes. Voor de kinderen in ieder geval geen felle kleuren, teksten op shirt, prints etc.

View attachment 591381
    View attachment 591382

SDonya, kar89 and Brinsa like this.
  7. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ligt helemaal aan mijn bui.

Op een heerlijke chill zondag ben ik gewoon slonzig, beetje Hanna Tokkie stijl. Geen BH dus tieten slepend over de grond, tijger legging en bijpassend shirtje ( dat dan weer wel ) haren in een grote knot en wat heerlijke ugg pantoffels. I love it!

Maar ben ik aan het werk dan is het gewoon netjes, casual chique.

Kan ook heerlijk de dag doorbrengen in een sporty styl. Ligt dus echt enorm aan mijn bui en wat ik die dag ga doen.

8. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Mijn stijl is zwart..

9. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Tuttig, extreem vrouwelijk, kleurrijk en vaak ook vintage (1940/1950).

Voor mijn zoontje ga ik liever voor comfortabel ;) Jeans met een shirt of nettere joggingbroek met een shirt. Maar wel altijd kleur, kleur, kleur :p

Angel1980 likes this.
  10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik draag heel veel jurkjes en rokjes. Ik heb twee paar jeans en een groene pantalon. Die doe ik heel weinig aan. Ik woon echt in jurkjes. Nu met kouder weer met panty, enkellaarsjes, pumps of laarzen.

Verder veel blousjes, van satijn, fluweel of gewoon katoen. Qua kleur heb ik een palet met veel dieprode tinten, maar ook cremewit, marineblauw, zwart en poederroze.

11. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

May 19, 2017
    3,603
    4,019
    113
    Female
    Casual, vaak een spijkerbroek met een multi-colour shirt en sneakers of laarsjes. Schoenen zijn ook vaak gekleurd.

12. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Heb je een foto/voorbeeld van die combi jogging/top/hoodie. Ben benieuwd ☺️

13. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    D9A60D7B-800F-4562-A5A6-BEDB57C1ED86.jpeg
    Het is niet echt een jogging, masr het draagt wel zo. Dus broek, ballon-achtig shirt en bijpassend jasje.

Maar dit heb ik dus nu aan. Deze broek is een soort jogging, maar dan met een pantalon uitstraling. Met jasje kan ik gewoon naar mijn werk, met sneaker en hoodie is het ‘hockey-chic’ :)

14. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Leuk :)
    Dank je voor het showen.

15. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Dit had ik kunnen schrijven. Echt ruk. Kast vol vodden en loop er voor mijn gevoel altijd bij alsof ik de plank heb misgeslagen. Bah.

Deliana likes this.
  16. Aszz

Aszz Niet meer actief

View attachment 591491 View attachment 591492 Ehhm sportief, stoer, en leer. Dat is wel mijn stijl. En een goede wollen trenchcoat.
    Met witte sneakers of zwarte enkel laarsjes.
    Maar zoals dat vrouwtje in het midden, zo loop ik er het vaakst bij. Hoody, zwarte strakke broek, sneakers en een leren jasje. Ideaal ook te combineren met mijn werk ( sport ). Anders moet ik me 3 keer per dag omkleden.

iMoeder likes this.
  17. Jigsaw

Jigsaw Niet meer actief

View attachment 591501

Dit is wel zo'n beetje mijn stijl. Casual en een beetje alternatief. Ik draag alleen niet vaak shirts met tekst. En ik heb veel, heel veel zwart.

Marchella likes this.
  18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dit is ook een beetje de stijl waar ik van hou. Alleen draag ik door de weeks wat sneller sneakers onder een mooi jurkje om het casual te houden en draag ik ook wel jeans maar dan weer met een paar mooie laarsjes of pumps met blouseje.

19. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Dit had ook mijn antwoord kunnen zijn :roflmao:
    Casual chic zwart
    Sport chic zwart
    Classy zwart

Torretjeee likes this.
  20. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Ik wil gewoon weten waar
    @Manque en @iMoeder shoppen. Dat vind ik mooie kleding.
    Ik kan voor geen meter combineren. Ik bestelde via een website met gecombineerde kleding en zelfs dát vond ik stom staan of het was weer eens te kort of te klein. Grrrrrr
    Ik ben een regelrecht modedrama!

Dotjes likes this.

Share This Page