Dankje.. Zo mijn dosis zelfvertrouwen ook weer wat opgekrikt hihi.. Toch handig zo'n topic en dan zo snel zoveel reacties..
Hoerig vind ik truitjes die net onder je tieten uitkomen en rokjes die je lippen niet eens bedekken. Dit vind ik verre van hoerig. Leuk rokje en er zit netjes een legging onder plus dat je een degelijk en leuk truitje erop draagt. Vraag me af wat de argumenten van je vriendinnen zijn dat dit hoerig zou zijn. En aan mijn mening heb je iets want ik ben meestal de eerste die roept 'tjonge, trek eens wat aan' . Maar nee hoor, dit vind ik echt niet hoerig.
Ik las de topictitel en dacht hier komt het een brede riem als rok en een truitje wat net je borsten bedekt. Maar toen zag ik de foto en zag ik gewoon een netjes geklede vrouw! Dus als hun dit al hoerig vinden vraag ik me af wat ze van mijn beschrijving vinden haha Meid lekker laten lullen die zijn stik jaloers en je ziet er prachtig uit in je rok met pumps!!!
helemaal niet hoerig, leuk juist! precies een setje wat ik ook zo zou kunnen dragen. en uh fel gekleurde pumps zijn het helemaal deze zomer! haha
Hoerig? Waar komen die vriendinnen van jou vandaag? Dit is toch niet hoerig, ze zijn super gaaf. Ik snap niet zo goed hoe ze erbij komen.
Ik vind ze helemaal niet hoerig. Ze zijn ontzettend gaaf! Misschien ligt het er ook aan wat je er nog meer bij aan hebt. Je ziet er ontzettend leuk uit op de foto. Ze zijn jaloers
Nee hoor totaal niet hoerig. Er is niks bloot ofzo. Zou je nu geen panty dragen en een topje waarbij te veel borst is te zien oké. Nee ik vind dit wel leuk
Dit was ook mijn eerste gedachte Hoerig zou ik dit echt niet noemen vind dat het je heel leuk staat. Ik had alleen dat zwarte riempje weg gelaten of tenminste niet zo strak gezet dat vind ik persoonlijk niet zo heel mooi staan De tweede optie vind ik ook leuk maar had ik het jasje weg gelaten. Laat je vriendinnen lekker kletsen, wees blij dat je het kan dragen
ik dacht ook even oh jee komt heel veel bloot maar niks hoerigs aan hoor waarschijnlijk jaloers dat je zulke felle kleuren durft aan te trekken.. zou een moord doen voor jouw figuurtje! niks van aantrekken