Ik zeg ook skinny jeans, maar ik heb een bloedhekel aan die eeuwige leggings hoor. Wordt hoog tijd dat die dingen verbannen worden, samen met die uggs en birkenstocks. Maar dat is weer een andere discussie.
hoerig? Dan mis ik toch echt de netpanty en een halve kilometer aan blote buik! Nee, juist hartstikke leuk! Vind het roze wat je terug laat komen in je rokje ook hartstikke gaaf, zie echt niet in wat hier nou hoerig aan is.. (of was het soms de bedoeling dat je tegenwoordig geitenwollensokken in je pumps moet dragen zodat het niet "hoerig" overkomt.. in dat geval heb ik toch iets gemist denk ik... )
Volgens mij een typisch gevalletje van jaloersheid. Ik kan er in ieder geval niets hoerigs in zien. Leuk juist die felle kleurtjes.
ik vind de eerste niet zo leuk maar das meer de combi spijkerrok/legging. gaaaaaaaaaaap het tweede vind ik wel leuk. ik vind het totaal niet hoerig. alleen mijn smaak is het allemaal niet. jij vindt mij waarschijnlijk super degelijk hihihi
Ik hoop niet dat het hoerig is, ik heb ook van die mooie roze hakjes en dan draag ik er zelfs nog een superstrak jurkje boven of een skinny. Ik heb ze ook in het blauw, ook zo'n lekker kleurtje. Iedereen is erg positief erover. Behalve mijn zus, maar die is gewoon jaloers op mijn lijntje. Die waarschuwde mij altijd dat het bij mij ook afgelopen zou zijn na twee kinderen.....niet dus
jouw vriendinnen leven denk ik onder een steen ofzo, hahahaha Gaaf hoor, zeker die pumps. Ik hou ook enorm van gekleurde pumps. Heb zelf roze en een soort van groen. En zelf ben ik niet slank, wel op weg om slank te worden, maar desondanks draag ik toch echt wel veel kleur. Weg met dat eeuwige saaie zwart! Maar jij ziet er goed uit hoor meid en laat die vriendinnen maar kletsen.
Geweldige schoenen! Ik hou van pumps met hoge hak en vind dat het je ze mooi draagt zo met legging, rokje enz
Ik vind het wat jong gekleed, ik zou dus persoonlijk niet meer zoiets aandoen, maar dat is ook persoonlijke smaak en ik weet niet hoe jong jij bent als je jong bent kan het dus gewoon haha, ik vind het in elk geval niet hoerig, maar wel wat "jong" dus. Ik combinatie met het rokje, shirtje zou ik eerder denken aan 16-20 regio, als onze dochter het zou aantrekken als ze 16 was zou ik het prima vinden passen en niet hoerig vinden
ik las hier iets over skinny jeans ja dat had ik ook wat vrouwelijker gevonden (ipv meisjesachtig) bijvoorbeeld op deze foto met een jasje / shirtje combi of met een wijder tuniekje erboven kan ook http://4.bp.blogspot.com/-6_753lKXDKo/T78WMSvs4qI/AAAAAAAAB9E/hwjPrZz_OE8/s1600/01_twoi_05_24_2012_asos_petite_skinny_jeans_in_dazzling_blue.JPG
Nee niet hoerig, harstikke leuk!! Ennuh... Felle kleuren en pasteltinten zijn in deze zomer Gewoon doen!