Kledingtips gevraagd

Discussion in 'De lounge' started by missmamsie, May 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namya

namya Niet meer actief

ts.

ik hou zelf ook wel van de klassieke elegante stijl, dus misschien is Apart ook wat voor jou, is een duits exclusief kledingmerk en je kan het online kopen bij otto....misschien is het wat voor jou, is qua prijs te vergelijken met steps, mexx

ik hoop dat je snel een leuke garderobe hebt

2. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Als ik jou was zou ik eerst eens bekijken wat je 'kleurenpalet' is, ik geloof hier wel in, ieder mens past bij een bepaald seizoen waar bepaalde kleuren bij horen. Op internet kun je de basiskleuren vinden en als je er geld voor over hebt kun je een persoonlijke kleurenpalet krijgen. Op basis hiervan (deze kleuren dus) vind ik altijd de kleuren die bij mij passen en weet ik waarvan ik er flets uitzie (ik heb geen uitgebreid kleurenpalet hoor, gewoon de basisdingen).

Verder is mijn tip; koop altijd een complete set. Niet alleen een broek kopen, maar ook een topje erop en de accessoires. Vooral die laatste maakt je outfit helemaal af en helemaal jou.

Mijn basisstukken zijn; een goede gesneden spijkerbroek, een zwart colbert, een mooie witte blouse, shirtjes met spaghettibandjes, een mooie nette zwarte broek, een zwart jurkje, pumps, laarzen. Verder heb ik basisstukken voor de zomer en voor de winter. Voor de zomer heb ik bijvoorbeeld altijd een witte linnen broek en een capribroek, voor de winter een mooie strakke trui en een nette goed vallende winterjas.

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Ik ben nu heel erg aan het investeren in wat duurdere spulletjes die -naar mijn mening- langer meegaan dan stukken van de H&M / Zara etc. Niet dat de kwaliteit niet goed is hoor. Maar ik koop liever een wat duurder colbert waar ik lang mee doe en dan bij de hennes en zara wat aanvullende dingetjes zoals topjes, blousjes etc.

Ik ben zelf helemaal verliefd op shoeby fashion trouwens.

Nouja, ik hoop dat je hier iets aan hebt ;). Ik ben zelf een modefreak / kledingfreak / accessoirefreak, dus dit is een favoriet onderwerp van mij ;).

3. Esin

Esin Niet meer actief

Die spijkerleggings vind ik zo leuk..

Heb ze al een paar keer aangehad, maar ik vind ze echt te strak zitten waardoor je al snel dik lijkt... (voor mijn gevoel)

Ik heb zelf maat 38, maar in die leggings puilen mijn heupen en billen echt enorm uit... Geen gezicht...

Ik kan deze zomer sowieso heel slecht slagen qua kleding..
    Ik vind bijna niks leuk...

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Heb dat ook heel erg hoor dat met die leggings. Daarom koop ik die treggings enzo ook niet.
    Jurkjes staan mij ook niet zo leuk meer omdat ik gewoon veel dikker ben geworden na mn zwschap en nu ik gestopt ben met roken is het nog erger:(

5. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb pas een leuk setje gekocht,

een paar leggings tot op de knie in zwart, wit, en groen
    een leuk kort spijkerrokje leuke riem erop
    spaghettie topjes en een leuke bolero erop
    nieuwe laarzen eronder en je ziet er heel leuk uit....

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het moeilijk je te adviseren wat je moet kopen, maar qua winkels zou ik eens bij esprit, sting en WE gaan kijken, dat is nette kleding voor een redelijke prijs. Heel veel verschillende dingen.

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Ik vind de We ook altijd leuk, maar ben laatst ook heel leuk geslaagd bij de Didi. Ik heb ook nog een wat dikkere buik en lovehandles door de zwangerschap. Als ik dan een jurkje draag, dan zie je dat helemaal niet. Dus dat is mijn wondermiddel. Een jurkje met een verhoogde taille en dan een uitlopende rok. Tuniekjes zijn ook altijd mooi om wat te verhullen en bij de H&M hebben ze de spijkerbroek Wide. De taille is iets hoger, waardoor je middel slanker lijkt en de pijpen lopen heel wijd uit. Wat ook altijd slanker maakt. Succes!

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wow, wat wordt er veel gereageerd:) Ik ben nu even druk met de kinders, maar zal vanavond weer even alles doornemen en alvast snuffelen op de websites:) Verder wil manlief binnenkort heel graag naar Bataviastad en zal ik daar misschien ook nog wat kunnen vinden?

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Dat denk ik wel!! Ben er nog nooit geweest maar mijn zus wel en die zegt dat het heeeel leuk shoppen is daar!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind batavia stad alleen leuk om speciale items te scoren. Niet geschikt voor een nieuwe basiscollectie. Vind het sowieso tegenvallen, je kunt er goed scoren als je smaak nogal bekakt is of juist een tikkie ordi.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    2,515
    0
    0
    Heb je inmiddels al een beetje in je hoofd wat je zoekt? Als je voor jurkjes en rokjes gaat... ben er vandaag achter gekomen dat je op de markt of braderie ook heel goed kunt slagen. Ik heb vandaag twee nieuwe jurkjes en een nieuw rokje gekocht en ik vind ze helemaal geweldig. En dat voor maar vijftig euro in totaal!

Share This Page