Hallo Allemaal, Wij willen morgen een goede thriller/horror gaan kijken. Maar ik heb dus geen id welke er goed is. Alle films van voor 2009 heb ik bijna allemaal al gezien. Dussss kom op met de goede films
Jawel die is al wel te dowloaden! Ik heb laatst the lovely bones gezien...niet een hele erge thriller maar had er wel een ontzettend naar gevoel bij!
ja lovely bones heb ik ook al gezien Moet eerlijk zeggen dat ik hem een beetje zoetsappig vond.. Ik ben echt meer van de "waargebeurde" spook verhalen Of wat ik bijvoorbeeld ook een goede vond was Mirrors.. Meer door de schrik effecten die er in zaten
That's me 2! hou van horrorfilms Heb de bovenstaande allemaal gekeken.vond lovely bones nix,kreeg alleen zo'n eng gevoel van. Mijn baby heeft die avond naast mij geslapen,was heel verdrieting ervan.
Nou indd dat had ik ook.. Was meer verdrietig dan bang ( nou ben ik ook niet snel bang hoor ) Maar ik moet schrikken van een enge film op t puntje van mn bank zitten.. mn kussen beet pakken omdat ik hem bijna voor mn hoofd wil doen.. Maar het dan niet doe omdat ik het zonde van de film vind hahaha
haha ik hou ook van de film's spannend horrer , geen bloed maar meer spoken, , film waar je tot eind geen idee hebt wie de dader.sprook is mij fav film ,oude film maar blijft zoo spannend , die van michiel pfeiffer die in bad gaat opeens een gezicht ziet in spiegel ,weet zo niet meer hoe die heet ,maar zulke films wowwww
Lovely Bones is wel een goede film, maar als moeder kijk je er heel anders naar. Was meer verdrietig dan bang
What lies beneath? Idd een goede film ja idd , heb zo vaak gezien maar blijft toch elke keer spannend ,dat noem ik echt goed verder lees ik mee ,wil zo graag weer eens goede film kijken , laatste tijd valt steeds tegen met gehuurde filmpjes
Indd dat heb ik dus ook na 1 misser van vorig jaar dragg me to hell ( zeker geen slechte film maar had er meer van verwacht ) Ben ik gewoon weer op zoek naar een zit op t puntje van mn bank film
Wij kijken altijd op moviemeter.nl. Kan je ook op genre zoeken, staat direct bij waar de film over gaat, hoeveel sterren de film krijgt en commentaar van mensen die em hebben gezien. Erg makkelijk .