Haha, tja, omdat D. me nooit rustig achter de naaimachine liet zitten en mijn avonden opgaan aan mijn studie (behalve nu dus). Tot mijn grote verbazing liet hij me vandaag mijn gang gaan en is superblij met zijn "astronautenshirts" (oh ja, en ergens piept een klein stemmetje dat jongens in door-mama-gemaakte-kleding niet zo stoer zijn...)
Misschien eens kijken op sTerrenopsTelten.nl Scandinavische kinderkleding online » sTerrenopsTelten.nl kinderkleding voor kleine sterren (Die merken die zij verkopen zijn ergens anders wellicht ook wel met meer korting te krijgen, maar hier staan ze allemaal bij elkaar. Al hebben ze op dit moment minder leuke dingen dan anders, vind ik...) Molo is natuurlijk ook super, net als Wild.
Misschien vind je Stones and Bones, 4FunkyFlavours en Ej Sikke Lej ook leuke merken. En de V&D vind ik ook vaak wel leuke kleding hebben.
Superleuk gemaakt! Hier fan van maxomorra-smafolk en veel andere Scandinavische kinderkleding,ook echt iets voor jou mannetje! Nu is er veel sale dus ook no redelijk te betalen.De shirts van smafolk kun je lang doordragen en in de herfst/winter gewoon met een longsleeve eronder!
Ik zou niet te veel kraagjes doen als je het brave niet wilt versterken. Spijkerbroeken die wat stoerder zijn: zakken, vlakken, e.d. En dan gewone shirts of t shirts met opdruk. Hier hebben we een hele leuke tweedehands winkel in de buurt..!
Dit. Ik zou echt niet beginnen met kraagjes, polo's enzo. Veel te braaf! Helemaal voor een jongetje met bril en zo'n lief koppie Ik vind die Scandinavische stijl ook wel bij hem passen, helemaal leuk Mijn zoontje loopt veel in een (korte of driekwart) spijkerbroek, simpel shirt erop (ik hou zelf niet van die schreeuwerige prints) en slippers of sandalen eronder. Bij iets minder weer stoere sneakers of Allstars