hoi! marinte krijgt maandag haar eerste prikjes. ze is dan 2 maanden en 1 week oud. wat ik zo begreep kan ze er bijwerkingen van hebben. zoals bv wat verhoging. ik lees hier op het forum dat er dan soms een paracetamol zetpil wordt gegeven maar ergens anders lees ik weer dat ze dat pas met 3 maanden mogen. dus sorry nu snap ik het niet meer moet ik voor de zekerheid toch paracetamol halen? wie kan me helpen?
het in huis hebben kan nooit geen kwaad. Esmee werd van de eerste prikjes alleen duf heeft toen veel geslapen verder had ze nergens last van.
hier gister eerste prikjes gehad.. heb wel paracetamol in huis gehaald, 120 mg op aanraden van cb.. je mag best 1 malig 120 geven, en anders snij je hem doormidden hier niet nodig gehad.. meneer sliep alleen wat meer..
er iets iets van vsm bij prikjes ben de naam kwijt, maar bij luca hielp het heel goed, je moet wel optijd beginnen. had de eerst keer niet gedaan was ie best ziek er van maar alle keren en na wel en hij was veel minder ziek van
bij de apotheek kun je zetpilletjes van 60 mg halen, zijn per pilletje te koop. ik kreeg bij het cb toen het advies er een stuk of 2 te halen.
ik had toen gewoon zetpillen gehaald ( vanaf 3 maanden) en gaf Nicky na haar 1e prikjes een halve zetpil... ik sneed hem dan in de lengte doormidden... succes!
Ik had zetpilletjes (60mg) in huis, voor het geval dat.. Maar het was niet nodig. Ze sliep alleen wat meer. Normaal sliep ze hooguit 3 kwartier achter elkaar, na de prik sliep ze 3 uur! Als ik dat voorzien had, was ik zelf ook even gaan liggen
de 2e fles ná de prikjes was Linde behoorlijk van slag. Huilde heel hard, had een dik rood beentje en spuugde dat wat ze gedronken had er met dezelfde vaart er weer uit! We hebben toen de plek een tijdje gekoeld en een in de lengte doorgesneden zetpil (was er een van 125mg) gegeven. Toen viel ze lekker in slaap. Tip: neem een koud washandje oid mee, om er gelijk even op te doen.