Vannacht gaat het erg koud worden (-2) nou vroeg ik me af wat ik me meisje aan moet doen... normaal heeft ze een romer met kortemouwen en een pyama aan en dan onder een dubbele deken en een lakentje.... ze is dan altijd lekker warm al ik der uit bedje haal. Ze heeft het ook niet snel koud.... Als ik der een dun slaapzaje bij aandoe en evt een romper met lange mouw is dit dan genoeg? groetjes!
ja ik zit ook al te verzinnen. Normaal ligt Fenja in een romper in een slaapzak met mouwen. Denk dat ik haar een romper met lange mouwen aandoe en een pyamabroekje ofzo. Maarja, ben dan weer bang dat het te warm is. Moeilijk he?
Jarissa is afgelopen nacht wakker geworden van de kou. Ze had een romper aan (korte mouw) en een pyjama. Ze lag onder een dubbel gevouwen duodeken (dus 4 dunne dekentjes) en in een zomerslaapzak. Ik heb in mn pauze een winterslaapzak gekocht. Mn. haar armen worden koud en dan wordt ze wakker.
Marleen werd vannacht ook wakker van de kou. Hier ligt al een extra dekentje klaar. Nu vind ik het nog te warm, maar als wij straks naar bed gaan doe ik die deken er nog overheen.
Vergeten te vermelden: de verwarming op de slaapkamer deed het niet en het is een ongeisoleerde kamer op het noorden .... koud dus.
hier ook een koude kamer maar zeker geen verwarming aan vindt ik zelf ook niet fijn om met de verwarming aan te slapen hier slaapt mijn zoontje met een romper pyjamatruitje slaapzak lakentje en dubbelgevouwen deken als het echt koud wordt dan pakken we de combisleeper zo heerlijk warm en geen gedoe met dekens
Bij mij gaat er zeker nooit een verwarming aan tijdens het slapen (eerder een raam open!). Onze jongen slaapt momenteel weer even bij ons en wij slapen met het raam open. Hij slaapt in een pyjama (zonder romper), slaapzak (winterslaapzak) en heeft een deken om zich heen. Hij lijkt tevreden en voelt lekker warm aan....
Hier gaat de verwarming op de slaapkamer 's avonds voor het slapengaan even aan. Anders is het nog geen 10 graden. En dan 's nachts uit.