Waar O waar koop ik die nu voor smalle meisjes? Bij america totdat weet ik en verder? In leuke kleuren?
Flared broeken voor mijn smalle dochter koop ik meestal via kleinere websites zoals Draakjes & Boefjes. Dit soort websites maken vaak reclame op Facebook en kom ik dan terecht dmv doorklikken. Kan nu ook even niet op de naam van andere sites komen met dit soort kleding.
De WE vind ik ook smal. Ik heb ze retour gestuurd want komt mijn dochter met geen mogelijkheid in haha Zij draagt die van de Hema
Ik bedenk me dat de ter Stal ook leuke flared broeken had vorig jaar. Die waren voor mijn dochter te breed maar die is echt dun/smal.
CoolCat, Billy & Lilly, Cars, We Alleen geen idee of het onder ‘leuke kleuren’ valt. Anders leren naaien: flared pants zijn super simpel te maken.
Ik heb die van ter stal besteld, maar wat qua lengte paste zat bij benen veel te wijd en zakte van haar kont. Veel andere flared broeken hebben geen verstelbare taille, zo jammer!
De Hema heeft ook leuke flared broeken in de collectie, maar heb geen idee of dit ook voor smallere meiden mooi valt.
Dochter heeft er 1 van de we. Die was nog veel te wijd en niet met zo’n verstelbaar elastiek. Maar ik heb de stof/naad losgemaakt en het elastiek aangetrokken en ingekort. Ik ben helemaal niet handig, maar dit was zelfs voor mij goed te doen. Nu zit de broek wel goed. Ze heeft ook een flared jeans van terstal, die wel verstelbaar was, maar die zit eigenlijk net wat te wijd bij de bovenbenen.
Mijn dochter heeft er zoooo veel gepast. Ze is erg lang en dun voor haar leeftijd, dus niks zat goed. Uiteindelijk 1 gevonden van Geisha, die zit heel mooi en valt smal genoeg.