Welk boek heb je van charlotte dematon? Ik heb een aantal boeken van marianne busser. Allemaal nieuwstaat of nieuw. Geen idee of die "in" zijn
Doos op zn kant zetten en alle titels dezelfde kant op, direct leesbaar wat je hebt. Soort boekenkast met bananendozen
Ja dat ga ik doen. Gelijk kaartje er bij met de prijs Bedankt voor de tip! De rest van de dozen gebruik ik als tafels om de rest uit te stallen.
Krukken/stoeltjes had je al toch? Mocht je nog een stukkie isolatiefolie hebben (en de grond toch de enige optie zijn) ff onder je bips. Schijnt dat er vorst aan de grond is en t wel verdraaide koud is in de ochtend. Sinds dat we koningsdag vieren heb ik wel t idee dat t elke keer rotweer is. Geloof 1x dat t lekker was, maar dat kan een blur van mijn kant wezen.
Klopt, het is vaker niet dan wel mooi geweest op Koningsdag. Toevallig de afgelopen paar keer wel, maar toen werd hier niks georganiseerd door Corona. In mijn herinnering was het op Koninginnedag vaak wel mooi weer.
Het is soms ‘s middags wel lekker. Eerlijk gezegd snap ik nooit dat die markten zo vroeg moeten. Bij ons begint het al om 7 uur, andere plekken zelfs al om 6 uur. Het is bij ons morgen om 7 uur 2 graden. Ik ga wel zitten, hoor, maar ik had het ook dikke prima gevonden als de organisatie zou zeggen; pas vanaf 9 uur.
Wat een top gemeente, hier vanaf 7:00 uur Zojuist stickers gekocht, vanmiddag alles prijzen en klaar zetten, dan gaan we het maar doen. Alleen nog klein geld regelen…
Is juist leuk, lekker vroeg. Dan liggen er nog leuke spulletjes. Hier begint t ook al om 6 uur. Voor corona gingen wij met de kinderen om half 7 de deur uit, stond er een cameraploeg van de lokale tv voor de deur. Kregen we als vroege vogels een lekkere taart van de plaatselijke banketbakker. Dus wij zaten om 7 uur aan de taart.
Wij gaan om 8 uur lopen, maar als je wilt zitten moet je er hier al tussen 4-5 uur bij zijn. Is toch absurd.. lekkere kindertijd.
Ja als iedereen dat doet wel ja. Hier had je altijd een compleet programma met kinder spelen en muziek en weet ik t wat, daar heb je dan te weing tijd voor haha.
Jeetje wat begint het bij jullie vroeg. Bij ons is er eerst om 8:30 gratis ontbijt voor het hele dorp en dan vanaf 9:00 de vrijmarkt. Prima tijden als je het mij vraagt.
Hier mazzel: 12 uur! Velen gaan in de ochtend ergens heen en komen dan in de middag bij ons. Daar blijven ze vaak ook hangen. Altijd erg gezellig.
Wat een verschil. Hier in de stad begint het vandaag vanaf 17.00 uur en dan de hele nacht door tot dan weer 17.00 uur. Zelf ga ik pas morgenochtend vroeg (06.00uur) zitten. Maar dan zit ik wel meer aan de rand van de stad. De topplekjes zijn dan al lang bezet. Vroeger regelmatig 24 uur gezeten. Gezellig maar echt echt zwaar. Zeker in de nacht. In de avond en nacht verkoop je wel goed. Vooral de dronken mensen die de meest gekke dingen voor veel geld kochten .