Zo'n honger (trek) door medicijnen. Tips om het in de hand te houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Twinkle81, 27 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Helaas zit ik aan een prednison-kuur. Het werkt super, dus ik mag nu al gaan afbouwen, maar al na een paar dagen kreeg ik zo'n ontzettende trek! Vooral chips, maar ook gezonde dingen als snoeptomaatjes, komkommer etc. Het is zelfs erger dan tijdens mijn zwangerschap!
    De hele tijd heb ik het gevoel eten nodig te hebben, maar dat is natuurlijk niet zo.

Hebben jullie tips om het een beetje in de hand te houden? Ik was eindelijk van mijn zwangerschapskilo's af, dus ik wil ze er niet allemaal weer bij hebben natuurlijk. Ik probeer er op te letten, maar discipline houden hierin vind ik best moeilijk.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Zorg dat je gezonde dingen zo kan pakken, komkommer kan bv echt geen kwaad! En goed water drinken kan de trek ook verminderen.

3. sieppie

sieppie Niet meer actief

Prednison staat hier ook echt om bekend.
    Heb wel eens gezien bij drogisterij dat je een product kunt krijgen, wat zich uitzet in de maag waardoor je een vol gevoel krijgt. Of het werkt weet ik niet. Het is bedoeld voor mensen die willen afvallen

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Begin elke keer als je honger hebt met een glas water. Eet dan wat en drink daarna weer een Glas water.

5. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Je tanden poetsen als er een hongerbui nadert

6. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Kauwgom kauwen

7. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Bedankt voor de tips. Ik zal een fles water neerzetten op mijn bureau en kauwgom gaan gebruiken. Omdat ik vanwege de prednison ook oa maagbeschermers heb, denk ik dat een middel dat uitzet in de maag niet zo verstandig is. Verder toch naar de discipline opbrengen om kleine porties te nemen, hoe lastig ook. Uiteindelijk gaat nog steeds ieder pondje door het mondje ;)

Deel Deze Pagina