altomincio family park italie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door p1982, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

wie gaat er deze zomer ook naar altomincio family park in italie

we willen van 14 juli tm 28 juli

nu twijfelen via welke organisatie, iemand nog tips?

bij sommige kun je geen voorkeur doorgeven maar we willen niet overal zitten

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    tja hangt er vanaf wat je eisen zijn, wij hebben nu 2 keer met canvas geboekt en echt prima bevallen maar er zou misschien een nieuw deel gebouwd worden boven op de berg en daar zouden 30 caravans van canvas komen en daar wilde we echt niet staan maar ik weet niet of het nieuwe deel er komt dit jaar, zie niets op de fb van altomincio.

Verder natuurlijk vacan soleil, dat hebben we nu gedaan, is de grootste aanbieder. je moet even de tips op zoover lezen daar staan meer aanbieders bij. Wat zijn je eisen? go4camp heeft ook mooie carvans en leuke locaties en via elle vananze kan je je eigen nummer uitzoeken. Wij gaan dit jaar voor de 3e keer..3 weken in juni :)

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ga dan voor go 4 camp veeeel mooiere caravans.
    Ook luxer zoals fatsoenlijk airco.
    In september viel het wag tegen omdat er niet meer veel te doen was.
    De zwembaden zijn wel echt super met dat materiaal .

4. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    wij zijn er 2 jaar op een rij in de meivakantie geweest. Allebei de keren via vacans oleil. Hun hebben de meeste caravans redelijk in het centrum staan. Wij hebben de waikiki gehad en wij lagen zelfs helemaal bij de supermarkt dus ook vlakbij zwembad. ideaal...
    het zwembad is echt top! voor hele kleine kids een klein bad en daarna een laguna bad wat niet diep is. echt heel fijn!
    als je nog iets wit weten vraag het gerust aan me...

5. p1982

p1982 Niet meer actief

We willen niet overal staan en bij bijna alle organisaties kun je geen voorkeur opgeven helaas

Vanavond alles maar naast elkaar op n rijtje zetten etc

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Go 4 Camp staat ook op n heuvel en willen we niey

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    vacan soleil doet niet aan voorkeuren maar als je de camping ruim van te voren mailt welk nummer je wil werken ze wel goed mee hoor, maar dat is een risico en dan moet je goed weten waar je wil zitten. Canvas vind ik echt wel een aanrader (als er geen nieuwebouw bij komt), je hebt bijvoorbeeld 3 slaapkamer caravans bij hun en daar hebben ze er maar 4 van dus weten je bijna zeker waar je terecht komt

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Suncamp heeft alleen maar caravans in het centrum, ze hebben maar 15 caravans ofzo, plattegrond staat op de site, is ook wel centraal

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Bij camp2relax kan je geen nummer opgeven maar wel centrum, die hebben ook echt leuke plekken, vooral die links boven op de kaart bij de speeltuin, daar gaan ze een zwembad bouwen als er ene nieuw deel bij de camping komt maar volgens mij gaat dat niet in 2015 gebeuren maar ze hebben geen 14 dagen meer in jullie periode geloof ik, alleen 11 dagen of je moet 3 dagen eerder aankomen ;)

Deel Deze Pagina