Kleertjes aan 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dana75, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat heeft jullie baby 's nachts aan in bed?

1. Kleertjes van overdag

2. Pyama

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik was echt een tutje stad en land afgezocht naar pyams haha want hij moest en zou 's avond gewoon pyam's aan die van de hema paste hij goed. En verderhad ik gewoon van die boxpakjes als pyama maar de gewone kleertjes wilde ik niet voor ;s nachts.
    Tja je kunt maar ergens moeilijk over doen. haha

2. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Hier ook vanaf maat 56-62 in pyama. Ik heb maar 1 pyama maat 56 kunnen vinden (prenatal). De keuze bij maat 62 is ook heel beperkt, maar ik heb er nu 5 verschillende kunnen vinden. De meeste keus in pyama's is er pas vanaf maat 68.

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    jay heeft nog steeds de kleertjes aan van overdag

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Elena heeft sinds vorige week 's nachts pyjama en overdag kleertjes aan. Nu doe ik haar ook "echte" kleertjes aan (dus geen luierpakjes ofzo). Heb vandaag een spijkerbroekje voor haar gekocht, so cute!

5. Mijn dochtertje slaapt nog steeds in de kleertjes van overdag..
    maar tot nu toe heeft ze eigenlijk alleen van die zachte broekjes aan. Zo niet, dan is dat hetgene wat ik omwissel voor ze het slaapzakje ingaat.
    Ik vind het zo zielig om als ze klaar is met de fles en moe is, haar nog te moeten omkleden. Voor de fles vind ik te gevaarlijk ivm kans op spugen.
    Heb trouwens ook geen pyamaatje in huis voor mt 62

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin krijgt vanaf 6 maanden zijn pyamaatje aan. Dan weet ie straks dat t dan 'echt' bedtijd is.

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vince heeft de eerste 3 weken in zijn kleertjes geslapen daarna in een pyamatje

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano ook de eerste 2 maanden zijn kleertjes aan, en sinds hij doorslaapt een pyjama.

dat gesjor om om te kleden bij die hele kleintjes is niet prettig voor ze.
    Nu heeft hij zn pyjama en s;aapzak aan vlak voor de volgende voeding. Zo is het ritueel ook duidelijk sávonds

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Jeroen slaapt overdag in zijn gewone kleren en als hij 's avonds zij wiegje in gaat dan wissel ik zijn broek meestan om voor een zacht broekje. De truitjes van overdag houd hij meestal aan. Iedere dag krijgt hij een schoon truitje aan.

Heb wel 1 pyama liggen maat 62/68.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Met een week of 14 ben ik Jelte in een pyama gaan kleden met slaapzak voor de nacht.
    daarvoor lag hij toen het warm was in een t'shirt .
    De eerste weken lag hij in z'n kleertjes ,van die zachte pakjes.

Deel Deze Pagina