Ervaring met Boba Carrier draagzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dolce82, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Mijn zoontje is bijna 1j en weegt nu een dikke 9kg.
    Ik heb hem als hij nog heel klein was veel gedragen in een rekbare doek, en dat vond ik best wel fijn.

Ik ben nu aan het kijken voor een ergonomische draagzak. De Boba lijkt me wel wat. Geen drukke prints, gewoon basic en goed.
    Iemand ervaringen? Of tips?

2. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Wij hebben de Boba 4G. Ik vind het een hele fijne draagzak en manlief ook want die houdt niet zo van knopen. Je zou evt via een draagconsulent verschillende draagzakken kunnen passen.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb 'm, de 'tweet' versie
    Vind 'm fijn. Kliksysteem is gemakkelijk, ook als je alleen bent.

Ben ook eerst gaan testen in een draagwinkel welke we het fijnst vonden.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.196
    4.501
    113
    Vorig jaar heb ik de boba 4g gekocht toen mijn kleintje 15 maanden was, heerlijk ding! Heel fijn dragen, de sluitingen zijn stevig en het is eenvoudig zelf om te doen! Heb heerlijk door bossen en over het strand gelopen met die kleine in de draagzak. Als je de kleine op je rug wilt dragen is het wel iets lastiger om hem/haar goed in de zak te krijgen maar na wat oefenen gaat dat ook wel, bij buikdragen gaat erin stoppen makkelijker.
    Ik heb de mountain peak, met vrolijke driehoekjes, maar er zijn idd ook prachtige neutrale draagzakken!
    Misschien kun je ook nog naar de ergobaby 360 kijken, dan kun je je kindje ook nog buikdragen en van je af laten kijken ipv alleen maar naar je toe. Is er ook in neutrale kleuren.

Deel Deze Pagina