Kleertjes babyborn 43cm

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kris8, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik weet dat er al meer topic's over zijn geweest, maar kan het niet vinden..:) dochterlief krijgt na lang wikken en wegen de babyborn interactive van de sint.. Nu wil ik er ook wat kleertjes bijgeven .. Paar vragen.. Prematuur maatje 44moet ook passen .. Toch.. ? En de hema-pop is even groot.. Althans bijna even groot volgens mij. Passen die kleertjes dan ook ? Ik vind een hoop sites waar mensen zelf kleertjes maken maar met verzendkosten ed zijn ze dan weer ongeveer even duur als de originele.. Die van de hem vind ik erg leuk maar ogen zo klein.
    Zoek vooral makkelijke kleertjes.. Zoals een badcape en of een slaapzak... Sanne haar poppen moeten nogal eens slapen nl ;) of .. Juist .. In bad..

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    geen ervaring met deze pop, maar heb je geen oma/tante ofzo (of zelf) die kan breien en/of haken? MIjn moeder heeft voor de kleine babyborn echt superleuke jurkjes gebreid en gehaakt. Volgens mijn moeder was het zo klaar (ik kan beide niet).
    was een boekje met hele moderne patronen.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb op advies van vriendin prematuur kleertjes op mp gekocht. Maat 44. Dochter is dol op Nijntje. Dus daar op ingespeeld. Zijn meerdere setjes, rompers, broekje etc. Krijgt ze voor Sinterklaas.

4. adi

adi Niet meer actief

Toen mijn kinderen zo groot (klein) waren droegen ze maat 44. Ik heb alle prematuurkleren bewaard voor mijn dochters, alleen geven zij niks om poppen haha.

Alleen bestaat in die maat natuurlijk geen badcape, die is even groot voor alle baby's. Ik zou haar een hydrofiel luier geven. Kleinste slaapzak (voor echte baby's) is 56cm geloof ik.

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    onze babyborn draag kleertjes maat 50 van dochter en zoon lief (oa sokken en rompers die van babydump passen na 1x wassen prima)
    ook de kleintste maat slaapzak word nu door pop gebruikt,
    in haar schoen heeft ze een kleding setje van het kruitvat gekregen.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik heb vorig jaar een badcape voor de pop gekocht. Gewoon van baby born. Was maar 6 euro ofzo slaapzakje is ook niet zo duur.. dacht robd dezelfde prijs.. rest indd maatje 44 :)

7. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Idd, ik zou die badcape wel gewoon van Baby Born kopen. Bij Lobbes kost hij 9,99 euro, maar er is nu 25% korting op Baby Born spullen. Bij Intertoys is hij 7,98 euro. Baby Born Badjas 587353

Ik ben een beetje kieskeurig, merk ik. Ik heb 2 jurkjes van Baby Born gekocht, die wel leuk zijn. Rest vind ik niks. (ik hoef er niet mee te spelen, i know, maar moet er wel naar kijken, grin) Dus ga er nog een setje maat 44 prematuur bij kopen.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tweedehandsbabyborn.nl heeft heel veel goede 2e handse kleertjes ed te koop.
    Ik heb graag origineel babyborn maar ga ook geen 20 euro betalen voor een kleding setje.

Ik had voor 25 euro incl verzenden:
    stevige slofjes
    boxpakje
    slabber
    2x kledingssetje

en alles zag er erg netjes uit. Vond dat wel acceptabel voor origineel babyborn.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Dank voor de vele bruikbare antwoorden!! Daar kan ik wel wat mee.. Die badcape bij intertoys ga ik bestellen in ieder geval!

Deel Deze Pagina