Wie kan mij helpen of heeft dit ook gehad? Vorige maand heb ik 2 paar sneakers besteld voor mijn zoontje bij kleertjes.com, betaald per acceptgiro (netjes op tijd). De schoentjes waren samen ongeveer 75,- Gisteren wou mijn vriend een bestelling plaatsen, wederom via acceptgiro betalen en dat wordt dus steeds afgewezen Het gaat nu om een bedrag van 95,- samen. Waarom het wordt afgewezen staat er niet bij, maar gewoon dat het verzoek is afgewezen Ik snap er niks van, we hebben de eerste keer op tijd betaald, er staan geen bedragen open etc. Je kan per acceptgiro betalen tot een bedrag van 450,- en dat is ons bedrag nog lang niet. De klantenservice van afterpay (het bedrijf die erover gaat) is pas te bereiken vanaf 13.00 uur.... Ook zoiets doms. Maar goed, iemand die weet waar het mogelijk aan ligt? De reden dat ik per acceptgiro betaal is omdat er schoentjes in het pakket zitten. Aangezien mijn zoontje nogal chubby voetjes heeft vind ik dit makkelijker als eerst betalen en dan wachten tot het geld een keer terugkomt als de bestelling terug moet.
mmm nee nog nooit mee gemaakt heb je misschien een betaling open staan bij een ander bv intertoys of wat ook er zijn vele bedrijven die via afterpay accepgiro's laten komen en als je dan al daar n bestelling hebt gedaan dan kan je geen andere bestelling doen tot die betaald is
Nope, er staat nergens iets open. Daar dacht ik dus ook aan, maar alles nagelopen wat er de afgelopen periode besteld is en niks staat open. Alles wordt altijd netjes op tijd betaald... snap dr niks van
ja dan is het ook echt apart pff je kan bijna bellen meid zou raar zijn als je niks kon kopen nu pff ik ga ook zo eens kijken of lief daar hebben ze zulke leuke dingen en wat leuk is ook voort via accepgiro hihi
Ik zou zeker ff gaan kijken want er is een dikke uitverkoop gaande haha Heel veel leuke dingetjes zitten ertussen, helemaal voor meisjes, maar ja... die heb ik niet
Ben ik de enige die dat zo'n onoverzichtelijke site vind, ze hebben leuke dingen maar door die site alleen al heb ik geen zin meer om te zoeken
Samia, ik vind het best overzichtelijk hoor Je kan alles filteren, je kan zelfs een profiel aanmaken van je kind(eren) en op die manier alles filteren. Super handig als je het mij vraagt Ik heb trouwens gebeld, ze kon me geen antwoord geven... Ik moest mailen met een kopie legitimatie erbij. Leuk die wet persoonsgegeven..... Dan toch maar via paypal en hopen dat de chubby feet passen haha
Wij de vorige keer ook niet. Die dame kon zien dat alles op tijd betaald was etc. Ze vond het ook maar vreemd. Maar, benieuwd dat ik ben heb ik wel ff een mail gestuurd met kopie legitimatie erbij, want ik wil wel ff weten waar het in zit Het is ook geen belachelijk hoog bedrag ofzo