kleertjes.com iemand ervaring?

Discussion in 'De babyuitzet' started by sidmick, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ook hier iemand die regelmatig wat besteld bij kleertjes.com!
    Goeie service en het is altijd snel binnen...

Kenne jullie nog meer online shops met zelfde soort kleertjes ?

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Heb toevallig gisteren mijn eerste pakketje binnen gekregen, en ik moet zeggen echt een top service! Het was erg druk waardoor er wat vertraging was waar ik heel netjes een mailtje over kreeg en vervolgens een track and trace code voor de tnt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze een top service hebben!

En buiten dat erg mooie kleertjes van zeer goede kwaliteit!

3. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Mijn spruit krijgt alles van kleertjes.com (behalve rompers en majootjes enzo, die zijn van de HEMA...). Ik koop alles met korting, je kunt gewoon ingeven dat je alleen kleertjes wilt van tot 15 euro ofzo, en dan krijg nog 18 pagina`s om uit te kiezen. Vind het dus zeker niet te duur, en het is goede kleding.

Supersite!

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier ook een fan van kleertjes.com! Thomas draagt 75% van zijn kleertjes van deze website. Ik koop wel altijd de afgesprijste artikelen en regelmatig krijg je korting (uit tijdschriften, jonge gezinnenpas of omdat je stempels hebt gespaard). Scheelt echt! Rompers e.d. komen van de hema enzo en soms een broekje/shirtje, maar je merkt toch dat de kleuren minder mooi blijven en het model er sneller uit is (hier wordt/werd veel gewassen ivm reflux). Met name Noppies vind ik de kwaliteit-prijs verhouding perfect! En valt qua model ook prima voor het lijfje van mijn zoon!
    Krijg al weer helemaal zin om te bestellen.... Eens kijken of er weer korting is.. ;)

5. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Update: heb de zending vandaag ontvangen, alles netjes in orde, kleertjes perfect, een heel leuk shirtje van DDB :) , en ik had teveel verzendkosten betaald, die mag ik verekenen met mijn volgende bestelling. Prima service dus!

Waar ik ook heel tevreden over ben, basics van LimoBasics http://www.limobasics.com , zondag besteld op hun webshop, vandaag binnen gekregen (uit Spanje!), heel netjes verpakt, leuk kaartje erbij, foldertje erbij en leuke en goede kwaliteit basis spulletjes in felle kleurtjes.

6. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Ik was inderdaad iets te snel met posten. Ik zag later dat ze inderdaad kleertjes verkopen van merken die je niet zo snel in de winkel ziet liggen. Mooie jurkjes e.d. van Oilily, en ja daar betaal je dan inderdaad wel wat meer voor. Dat begrijp ik...

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    goeie ervaring mee..

merkkleertjes hebben dezelfde prijs als in de gewone winkel.. Tja hier betaal je verzendkosten.. maar een gewone winkel moet je naar toe rijden..
    Heb 1 broekje en shirt van noppies besteld en nog een broekje en shirt uit de opruimingscollectie erbij..

Ga er zeker vaker shoppen!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook al een aantal keer op deze site bestelling gedaan en dat gaat prima!
    Je hebt het een paar dagen later in huis, de betaling is veilig en je spaart punten voor een waardecheck te besteden voor 12,50 op de site.
    De prijzen zijn net zo duur als in de winkel.
    Prima site dus.

Share This Page