Kortingscode centerparcs dagje zwemmen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Kaasschaaf, 13 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasschaaf

    Kaasschaaf Actief lid

    14 jun 2014
    328
    155
    43
    Goedenavond!

    Begin november gaan mijn schoonzusje en zwager een weekendje naar centerparcs de Huttenheugte. Ze hebben ons gevraagd of we een dagje komen zwemmen. Ik schrok van de prijzen. Voor een gezin van 5 een flink bedrag voor een dagje zwemmen.

    Ik zag dat je met de voordeelpas van de ouders van nu 25% korting krijgt. Heb jaren geleden de pas wel gehad maar nu niet meer helaas.

    Mijn vraag, iemand die een kortingscode heeft van de voordeelpas. Of wellicht een andere kortingscode?

    Alvast bedankt voor het meedenken!
     
  2. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    De Aquamundo, bedoel je? Ik heb vouchers gespaard voor 2e kaartje gratis (via de AH). Je moet dan wel van te voren reserveren op basis van beschikbaarheid. Op welke datum ga je? Dan zal ik het even voor je checken of het lukt om te reserveren met mijn bonnen. Kinderen onder de 3 jaar zijn sowieso gratis, dus voor jouw dochtertje hoef je niet te betalen. Dan hoef je alleen nog maar voor 1 volwassene en 1 kind te betalen. :) Dat scheelt enorm.

    Stuur me maar even een pb, want misschien denk ik er niet aan om dit topic nog te checken. ;)
     

Deel Deze Pagina