Als ik nu iets bestel op kleertjes.com heb ik het dan morgenmiddag in huis? En wie bezorgd de kleertjes? Post NL? Selectvracht?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? | kleertjes.com Hier staat dat je een track and trace code krijgt van TNT (PostNL) 24-uurs levering Als je de artikelen (van maandag t/m vrijdag) voor 14.00 uur online hebt besteld en betaald*, wordt je bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald* (vrijdag na 14.00 uur, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd. Er zijn echter een paar uitzonderingen op de 24-uurs levering. Dus dan moet je nog snel zijn als je het morgen in huis wil hebben.
Ok maar iemand ervaring verder hoe snel dat gaat? Indien de kans klein is dat het morgen in huis is kan ik beter niet bestellen en morgen de stad nog snel door (maar vanwege de tijd zou het fijn zijn als het morgen thuisbezorgd wordt)
Ik heb goede ervaringen met kleertjes.com, maar met de huidige 'service' van PostNL zou ik er niet op durven vertrouwen dat het ook daadwerkelijk binnen 24 uur geleverd wordt...
Ik heb vorige week laat in de avond besteld. Dag later kreeg ik mail dat het pakketje verzonden was, en een dag later had ik het pakketje binnen. Dus als ik overdag besteld had, zou ik het waarschijnlijk wel de volgende dag binnen gehad hebben.
ik heb er altijd goede ervaringen mee gehad..alleen nooit gelet op die het nou verstuurd hihi.. ik vind het in elk geval altijd heel snel
altijd de volgende dag. En door mijn vaste postbode van de tnt bezorgd. En je krijgt er een leuke ballon bij.