Ervaring beauty bra

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  2. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik heb een E cup en draag ze zit prima en met sporte 2 over elkaar aan doen

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Op de zaterdag markt hier kan je ze soms voor 5 euro halen, vriendin van me heeft een D cup en vind ze geweldig! Ze heeft een maatje 34 en kan verder bijna niets vinden.
    Ik heb een C cup en vind ze verschrikkelijk!

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Ik kan me niet voorstellen dat het goed zit.

het ligt er natuurlijk wel aan wat je wensen zijn en de kwaliteit

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat hadden mijn woorden kunnen zijn.

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik vind ze heerlijk en helpt bij mijn klachten (masthopathie) beugelbeha vind ik mooier maar als ik die teveel draag krijg ik meer klachten (bobbels en pijnlijke borsten) ik heb deze bobbels ook op mn ribben ernaast zitten tot mn oksels e.d. toe dus dat snijden deze nergens en dat is prettig!

Ik heb alleen nu toevallig van de Blokker die zitten eigenlijk hetzelfde (voor mn gevoel) ik wil die eigenlijk in die leuke kleurtjes bestellen voor de zomer..

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mijn wensen zijn dat de boel wel stevig zit.. hou niet van borsten die meewiebelen als ik beweeg bv.. dat ze ook niet voor mijn gevoel te laag hangen wat ik dus wel heb als ik bv zonder bh een strak hemdje aan zou doen..

eigenlijk wil ik dus de BH ondersteuning maar dan zonder afzakkende of knellende bandjes en iets dat ik onder een mouwloos shirtje kan dragen zonder dat het lijkt op een bh

8. Triskele

ja steun wat is steun, ik heb ieniemini borstjes dus kan je dat niet vertellen bij MIJ zitten ze stevig en als ik loop of ren gaat er niets op en neer.

Vind ook lekker dat ik snachts gewoon lekker kan aanhouden, heerlijk heb hekel aan "losse" borsten als ik lig hihi (omdat dat ook pijn doet moet ik zeggen)

9. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
  10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Het lijkt me lekker zitten maar kan me zo voorstellen dat het voor mijn man niet echt hoeft..

11. Triskele

Mijn man mij gelukkig al snel sexy haha die vind een sportbeha mooier dan n normale bh

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Haha dat scheelt dan :)

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Lijkt mij nou helemaal niks;)

Deel Deze Pagina