â¬19,95 ipv â¬69,95 â Set van 3 Beauty Braâs. Perfecte beha in 3 verschillende kleuren! - GroupDeal.nl heeft iemand er ervaring mee? geeft het voldoende steun met grotere cup of ziet het er toch uit alsof de boel gewoon loshangt?
Op de zaterdag markt hier kan je ze soms voor 5 euro halen, vriendin van me heeft een D cup en vind ze geweldig! Ze heeft een maatje 34 en kan verder bijna niets vinden. Ik heb een C cup en vind ze verschrikkelijk!
Ik kan me niet voorstellen dat het goed zit. het ligt er natuurlijk wel aan wat je wensen zijn en de kwaliteit
Ik vind ze heerlijk en helpt bij mijn klachten (masthopathie) beugelbeha vind ik mooier maar als ik die teveel draag krijg ik meer klachten (bobbels en pijnlijke borsten) ik heb deze bobbels ook op mn ribben ernaast zitten tot mn oksels e.d. toe dus dat snijden deze nergens en dat is prettig! Ik heb alleen nu toevallig van de Blokker die zitten eigenlijk hetzelfde (voor mn gevoel) ik wil die eigenlijk in die leuke kleurtjes bestellen voor de zomer..
mijn wensen zijn dat de boel wel stevig zit.. hou niet van borsten die meewiebelen als ik beweeg bv.. dat ze ook niet voor mijn gevoel te laag hangen wat ik dus wel heb als ik bv zonder bh een strak hemdje aan zou doen.. eigenlijk wil ik dus de BH ondersteuning maar dan zonder afzakkende of knellende bandjes en iets dat ik onder een mouwloos shirtje kan dragen zonder dat het lijkt op een bh
ja steun wat is steun, ik heb ieniemini borstjes dus kan je dat niet vertellen bij MIJ zitten ze stevig en als ik loop of ren gaat er niets op en neer. Vind ook lekker dat ik snachts gewoon lekker kan aanhouden, heerlijk heb hekel aan "losse" borsten als ik lig hihi (omdat dat ook pijn doet moet ik zeggen)
Beauty Bra set van 3 - De beha zonder naden die altijd past. Hier dezelfde BH's voor dezelfde prijs..maar 2 euro minder verzendkosten! Heb ze net besteld!