Hallo allemaal Ik had besteld bij kleertjes, met de actie van 10 euro korting. Nu heb ik meerdere dingen besteld en aantal retour gezonden. En krijg ik minder terug dan naar mijn idee moet! Namelijk: Totale order 92,21 euro Behouden: sweatvest a 19,77 euro Tevens behouden: spijkerbroek a 13,77 euro En kortingsbon met waarde van 10 euro. 92,21-19.77-13.77+10= 68,67 euro. Moet toch 68.67 waardebon krijgen?!
Is die kortingsbon vanaf 50 euro besteding? Want dan hou je nu te weinig en zal je die 10 euro misschien niet erbij krijgen. Kan dat het verschil zijn?
had hier idd gelezen over dat forum dat in het begin een fout was van hun,.. toen had ikdat nog niet gelezen. Nergens stond dus iets van 50 euro minimale besteding! Dat bleek later aangepast te zijn,
Hier precies hetzelfde.... een artikel van 11.98 en een van 7.98 totaal 19.96-10 euro. Artikel van 7.98 toegezonden gekregen artikel van 11.98 hadden ze niet meer. Brief bij gehad dat het artikel niet meer leverbaar was en ik geld kon laten retouren of waardebon. Hebben ze de factuur aangepast en ben ik het bedrag van 11.98 kwijt! Al de hele week gemaild geen reactie...via Facebook contact gehad moest bellen. Gebeld kunnen ze niks vinden arghhhh. Maandag bel ik weer, ik heb tenslotte bewijs maar ik bestel er dus echt niet weer!
Maar, heb je dan 9,96 euro betaald of 19,96? Want het lijkt me wel dat als je maar 9,96 hebt betaald in totaal (met die bon van 10,- euro) je nooit meer geld terug kan krijgen dan de hoogte van dat bedrag, en aangezien je 1 product gehouden hebt twv 7,98 euro zou je dus zou ip nog recht hebben op 1,98 toch?
wat ik wel weet is dat die 10 euro korting altijd boven de 50 euro was.. alleen hadden ze mankementje in het systeem en was het mogelijk om ook onder de 50 euro te bestellen met korting.. ik vind het op zich dus heel logisch, dat ze je die 10 euro niet retourneren nu je kleding houdt die minder dan 50 euro kosten.
In het vorige topic over deze actie schreef je ook dat je 5 keer hebt besteld met de actiecode, maar over je andere 4 bestellingen horen we je dan weer niet klagen..... Sorry, maar volgens mij heb je dus meer als genoeg korting van kleertjes.com gekregen.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Maar met een beetje geduld zal het vast met kleertjes.com wel goed komen. Retourproces is altijd erg onhandig daar. Daarom bestel ik daar dus echt niet graag meer. Laatst met deze actie mooi mijn waardebon op kunnen maken, maar als het niet hoeft, bestel ik liever ergens anders.
Hier was ik na retour ook mijn 10,- kwijt, ik heb alleen andere jas besteld en mijn man een nieuwe code aan laten vragen via zijn mail. Ik zat toch boven de 50,-. Zodoende had ik toch mijn korting. Ik zou even geduld hebben, ze reageren vast nog wel..
Ja ik heb 5x besteld maar dit is de enige bestelling die doorgegaan is de andere 4 hebben ze geannuleerd, dus oordeel niet zomaar anders had ik namelijk niet geklaagd nee.