Wij hebben zelf twee kledingstukken liggen waarvan we denken hoe hebben wij dat kunnen kopen?! Het kaartje is al weg maar doe het toch maar cadeau aangezien het ook nooit gewassen is. Het is trouwens best moeilijk om leuke kleding te vinden in het buitenland. De mode hier is best apart en anders wel de kwaliteit. Gelukkig komen we af en toe aan kleding uit Nederland, hebben we een C&A en wat duurdere leuke babywinkels maar de aanbieding helpt dan goed mee.
Ik heb vooral kledij gekregen die te klein is of voor het verkeerde seizoen of gewoon niet handig om aan te doen en dus nooit aangedaan. Verder heb ik 1 pakje gekregen, type korte broek en shirtje aan elkaar, wit met roze en rode roosjes en lieveheersbeestjes op, met een rood biesje aan de kraag en een strikje aan de zijkant. Echt jaren 50-60. En dat voor een jongetje (voor een meisje ok nog, maar voor een jongen...) Heb ook kledij gekregen voor de doop van onze jongen waarvan ik dacht "leuk, maar ik heb al 10 van die pakjes liggen" en waarvan ik wist dat ik het nooit zou kunnen aandoen gewoon omdat hij teveel kledij heeft. Al die dingetjes geef ik gewoon door aan vrienden (heb er nu 2 die ook in verwachting zijn). Die zijn er heel blij mee.
Gelukkig niet zoveel kado gekregen. Maar ik hou het als reserve, achteraan in de kast. Meestal wordt het dan niet gebruikt. Als het dan te klein is doe ik het weg.