ik sta nog te trillen op mijn benen, mijn zoontje heeft vanmiddag zijn fopspeen helemaal in zijn mond gekregen! hij zat bij mij op schoot met zijn gezicht van mij af, en hij gaat wel vaker dan met zijn handjes bij zijn gezicht als hij sabbelt, maar dit ging zo snel. hij maakte een heel vreemde kreet, en ik schrok er meteen van, ik draaide hem om en zag dat hij dat ding helemaal in zijn mond had gedrukt. gelukkig kreeg ik hem eruit, maar omdat hij zijn mond dicht probeerde te doen zat ie behoorlijk vast, met mijn pink heb ik m met best wat kracht eruit gevist. we hebben het er hier op de site wel eens over gehad dat dit eens in de media is geweest, maar ik dacht ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar ik was er zelfs bij en het ging heel snel. ik heb ze meteen in de prullenbak gegooid, ga morgen nieuwe halen van bibi of nuby, in elk geval geen klein vlindermodel meer. heb de schrik nog steeds goed in mijn lijf zitten zeg..
Jeetje dat is idd. schrikken ..pfff gelukkig was er bij ...niet aan denken wat er had kunnen gebeuren zeg .. ik ben blij dat Fleur geen speentje wil als ik dat dan lees
Het kleine vlinder model past niet in Sam d'r mondje, maar denk dat ik ook wel zou schrikken hoor. Maar die vervolg modelletjes zijn toch niet zo heel klein meer?
Jeetje das idd erg schrikken.Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt want Vince heeft deze ook gehad hij heeft nu het grotere model. Liefs,claudia
Bij Quinn is het ook 1 x gebeurd. Het is heel erg schrikken. Ik heb toen een maatje groter speen gekocht ook weer van difrax. Nooit meer problemen mee gehad.
Ik vind dit ook maar eng, Dit is al de 2e keer dat ik dat hoor met Difraxspenen... Hier alleen Bibi, door de vorm kunnen die volgens mij niet helemaal in de mond komen.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn dochter toen ze 3 maanden oud was ! Het is doodeng en ook al staat op hun website dat ze er niet in kunnen stikken, je schrikt je lam. Ook met een Difrax speen. Hier dus alleen nog maar Bibi.
ik heb nog een grotere in de verpakking, vanaf 6 maand, maar ik ben echt helemaal genezen. inderdaad is dat schildje wat groter, maar ik denk dat ik de hele tijd met mijn gezicht voor de monitor ga liggen als ik die spenen weer ga gebruiken, die bibi is veel hoger schildje als je vergelijkt (dat gedeelte van neus naar kin is toch best wel smal van 0-6 maand van difrax) gelukkig accepteerd ie die bibi speen wel, want een tijdje geleden was ik overgestapt op de difrax omdat hij niks meer moest weten van bibi. nou het is nu bibi of brullen, ben me zo lam geschrokken.
Ik ken ook al een paar mensen bij wie dit is voorgekomen. Mijn moeder heeft me al gewaarschuwd en de difrax uit een doos van de.... ligt al in de prullebak. Het is een tijdje geleden ook op radar geweest, dat er al kinderen ( bijna ) in gestikt waren! Mijn moeder is oppasmoeder, maar als er een kindje een diffrax speen bij zich heeft krijgt ie die bij mijn moeder niet mee naar bed. Laatst wou er een moeder ook niet luisteren en het kindje is thuis er bijna in gestikt! Kindje was al helemaal blauw! Ik wil mensen niet bang maken, maar ik heb geen vertrouwen in die spenen.
Ik gebruik speen van advent die zijn groot en kunnen niet in de mond komen. lucas slaapt niet met de speen het is alleen een troost voor hem hij slaapt soms in met speen maar dan spugt ie hem uit die van advent is heel groot groetjes jolanda
Schrikken zeg tjonge zou wel ff een melding maken bij difrax dan weten ze dat ook. Ik heb ook een slechte ervaring met difrax Yeline had net een nieuw speentje gekregen die dag en 's avonds met naar bed gaan controleerde ik die nog even en toen zag ik dat het halve speentje los zat van het schildje bbrr je moet er toch niet aan denken wat er gebeurt zou zijn. Heb gelijk een mail gestuurd en we hebben van Difrax een nieuwe speen gekregen
Je schrikt je idd helemaal lam..Hier is het ook al een keer gebeurd.. Heb toen een mail gestuurd naar difrax, maar kreeg als antwoord dat het voor kan komen, maar dat het onmogelijk is dat ze het inslikken.. Dus hier ook geen difrax meer, gebruik Bibi spenen
ik dacht dus echt dat dat bericht van radar sporadisch voorkwam, maar als er hier al zoveel mensen hetzelfde is overkomen snap ik niet dat die spenen nog in omloop zijn. een vriendin van mijn gebruikt ze ook, ik probeer haar al te bellen,maar misschien is ze niet thuis. ik krijg echt kippenvel dat dit zo vaak gebeurd, bah, ik had ze gekocht omdat ze zo klein in het gezicht staan en van die vrolijke kleurtjes hebben, maar hallo, nu alleen nog maar grote schildjes, kan mij niet meer groot genoeg zijn[/i]
Bibi en Avent ben ik zeer tevreden over..Avent spenen wil dhani zelf alleen niet meer, dus nu gebruik ik alleen nog bibi spenen..vind de reisdop ook wel makkelijk wat erbij zit
ik had voor romeè eerst ook een difrax speen ik vond ze ook te klein en heb hem weggegooid, ze wou hem ook niet dat scheelt, had toen een bibi speen en daar zuigt ze graag op, heb ook nog een nuby speen,
die nuby met dat flexibele deel? die had ik in het begin geloof ik in de etos doos gekregen, die wou hij direct, bibi niet direct, maar toen vond ik me zo groot ogen, nu haal ik m voor snachts als hij m nog wil. op zich pakt hij bibi nu wel, maar het was wel even een strijd gister hoor, maar maakt me niets uit, het is dit of niks..