Haha Firefly dat heb ik ook maar komt omdat ik t allemaal te leuk vind  Zal vanavond Ff tellen hoeveel ik precies heb, dan heb ik ook via MP een doos mt 62 erbij  En er hangt nog zo'n leuk jurk&vestje bij de Hema Hou me tegen 
mijn zoontje was 4320 gram en heeft echt wel een maandje in 50 gepast. Misschien had 56 ook wel gepast maar ik vond 50 mooier staan. Volgens mij had ik 5 setjes in 50 ofzo. En nog een stuk of 5 setjes 56 van noppies, dat valt aardig klein... Sja hoeveel heb je nodig? Ik denk dat je per maat wel minstens 10 setjes nodig hebt. Hier konden we de kleine minimaal wel 1 keer per dag verkleden ivm spugen of spuitluier. En ik heb geen zin om 4 keer in de week te wassen voor een paar setjes. Maar goed ik ben een slechte erin. Ik denk dat ik vanaf maat 56 wel steeds minstens 20 setjes heb gehad. Ik hou van shoppen.
Mijn zoontje was 3450 gr bij de geboorte (erg gemiddeld dus!) en heeft een week of 3 in maat 50 gezeten en daarna nog zo'n 3 maand in maat 56. Ik heb dus vrij veel setjes in maat 56, ik hoop maar dat deze baby daar ook wat langer in kan en niet na 3 weken al in 62 zit Mn zoontje droeg pas rond 4 maand maat 62, maar is toen wel heel snel naar 68 gegaan. Zoals je ziet is er geen peil op te trekken en is ieder kindje weer anders