Vaccinatie en Puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb gelezen dat als kindjes worden gevaccineerd ze niet ingebakerd mogen liggen omdat ze koorts kunnen krijgen en dan de warmte niet kwijt kunnen. Morgen krijg mijn kleintje zijn eerste vaccinatie en hij ligt in de nacht in zijn Puckababy. Zonder slaapt hij zo slecht! De Puckababy is best dun, kan ik hem niet gewoon in zijn romper in de Puckababy doen?

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb de puckababy wel altijd gewoon gebruikt, hij is inderdaad superdun en de handjes zitten ook niet aan het lichaam vast gebonden, maar goed, ik ben uiteraard geen expert....... en Jelmar is nooit superziek geweest van de prikjes gelukkig...

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn oudste wel maar die had gewoon wat verhoging. De jongste heeft laatst in het ziekenhuis gelegen met koorts en daar hebben ze hem ook ingebakerd bedenk ik me net.

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik zou het niet doen. Het staat volgens mij ook vermeld. Voor die ene dag zou ik even doorbijten. 's Avonds hebben wij het wel weer gewoon gedaan (wij moesten dan 's morgens).

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb het niet gedaan, onder het mom van: Stel je voor dat........

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Overdag slaapt hij er niet in alleen in de avond en in de ochtend krijgt hij zijn prikkeb

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn dochter sliep toen ook in de puckababy, sochtends kreeg ze de prik, en overdag heb ik haar er niet in gelegd. Ik heb toen ook elke keer getemperatuurd en dat was goed. Snachts heb ik het wel weer gewoon gedaan.

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

ik ook niet hoor! ik zou toch onrustig hebben geslapen als ik hem wel gebakerd had (veel kijken of hij niet te warm aanvoelde enzo). wat maakt 1 nachtje je nu uit?

9. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Heb m alleen in zijn pyama gelegd en heb zijn handjes niet in de mouwen gedaan dus beetje zelfde idee als de puckababy. Heb dit gedaan nadat hij na 45 min nog niet sliep. Mooie oplossing denk ik zo

10. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje lag toen ook ingebakerd, in de Pacco. Bij de 1e inentingen wisten wij niet eens dat ze niet ingebakerd mocht worden... Bij de 2e en 3e keer hebben we haar, nadat ze al 5x wakker was geweest en het pas 1 uur was, toch ingebakerd. Ze was 's ochtends ingeënd en had de hele dag al nergens last van, dus heb haar lekker ingebakerd. Goed voor haar nachtrust en die van ons ;)

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij heeft wel koorts dus doe het niet. Heb hem wel een zetpil van 60 mg gegeven die ik nog van het ziekenhuis had gekregen hopelijk slaapt hij nu lekker rustig. Hij viel in ieder geval gelijk in slaap toen ik zijn armpjes uit de mouwen had gehaald

12. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Onze meid heeft toen wel gewoon in de puckababy geslapen, zonder sliep ze echt niet.

Deel Deze Pagina