onze kledng en die van de kinderen gaan niet in de droger. handdoeken washandjes ondergoed dat soort wel.
Hier ook geen kleding in de droger. Zonde, het wordt er niet mooier van en verliest vaak de pasvorm. Het is ook maar een klein werkje om het op te hangen vind ik.
wij hebben geen wasdroger ( wil ik ook niet) dus ik hang ze altijd op en ik draai dagelijks een wasje soms wel 2 maar ik vind het niet erg
Ik gooi de rompertjes, pyjama's, sokjes e.d. in de droger! De rest hang ik op.. Heb ook wel eens kleertjes in de droger gegooid hoor, omdat ik het snel nodig had bijvoorbeeld.. Maar ik hang ze inderdaad liever op omdat het dan mooier blijft.
Wij hebben geen droger . Scheelt strijkwerk, dus zoveel extra tijd kost het niet (en scheelt wel veel milieukosten). Wij draaien met 3 kinderen 3x per week 2 wassen, dus 6 wassen per week.
Hier gaan de baby kleertjes ook niet in de droger.Rompertjes hang ik ook aan het wasrek,kleine moeite.
Hier wisselt het per week. In principe hang ik de babykleertjes zo vaak mogelijk op. Maar heb ik ze met spoed nodig, of hangen de wasrekken al vol (heb er 2 en ik blijf niet aanschaffen) dan gaan ze gewoon in de droger.
Hier gaan de kleertjes nooit in de droger. Onze kleding ook niet. Alleen de doeken van de dieren omdat de droger de haren eruit blaast maar verder hang ik alles op. Het is wel even wat extra werk maar vind wel dat kleding veel langer mooi blijft.
Gedeelte wel gedeelte niet. Noppies kleding niet dat vind ik zonde en volgens mij krimpt het. Rompers ed. wel dat boeit me niet als er eentje teveel krimpt maar tot nu toe ook niet gebeurd.
Ik stop geen kleren in de droger. Vroeger wel, maar toen ik daarna eens hetzelfde jurkje in de winkel zag hangen en zag dat die echt een volle maat groter (en minder breed) was, ben ik er meteen mee gestopt. Kleding blijft gewoon veel mooier als het niet in de droger gaat. Hier gaat dus alleen handdoeken, hydrofielluiers en beddengoed in de droger. Want het wordt er wel lekker zacht van en vooral bij deze dingen vind ik dat wel erg fijn.
Wij hebben niet eens een droger en tot op heden mis ik het ook niet. Hier gewoon ouderwets op een droogrek.
Ik doe nooit kleding in de droger. En als het lukt de rest van de spullen ook niet. Als je elke dag 1 of 2 wassen doet lukt het meestal wel om alles op te hangen. In het trapgat naar de zolder droogt en zo en ik heb ook nog een rekje in de studeer kamer staan. Daar staat de kachel wel iets open altijd dus droogt het binnen een dag.
Ondanks niet al te veel droogruimte gaan kleerjes hier niet in de droger. Kleding die de oudste veel gedragen heeft draagt de jongste nu weer en ziet er allemaal nog erg mooi uit. Weet zeker dat veel er van er niet zo mooi meer uit had gezien als het in de droger was geweest. Hierboven werd ergens Noppies genoemd. Dit krimpt in de wasmachine op 30 graden al een klein beetje,zal in de droger dan wel heel erg krimpen.
Ik verbaas me regelmatig over de meningen hier over kleding in de wasdroger doen. Wat ben ik blij dat ik er eentje heb, een Miele wel te verstaan (overgenomen, was nog geen jaar oud en ik kon wel dansen, haha ). En ik doe ècht bijna alles in de droger. Maaarrrr....... doe niet alles op standje 'kastdroog' maar op 'strijkdroog I' bijvoorbeeld en er zitten bepaalde beschermstanden op die van mij en die gebruik ik dan meestal. Ik heb nog nooit (en dat meen ik serieus) gehad dat onze kleding er lelijk van is geworden, vaal, gekrompen of uit vorm is geraakt. Ik verkoop zelfs nog gerust kleding die mijn zoontje te klein is geworden (geen afgedragen kleertjes natuurlijk) op MP en heb nog nooit een negatieve reactie gehad. Zelfs de overhemden van mijn vriend gaan erin (redelijk prijzig tot wat goedkoper). Ze zijn nog nooit gekrompen of zo, ik zet de droger op een goede beschermstand en ze komen er nog iets vochtig uit. Ik hang ze op een kleerhanger uit en een paar uurtjes (of dagje) later strijk ik ze lichtjes en ze zien er echt nog als nieuw uit. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn droger moest eerlijk gezegd, vooral 's winters want 's zomers hang ik alles gewoon buiten natuurlijk.
Alleen de rompertjes gaan in de droger, omdat ik die samen was met de handdoeken. De handdoeken is ook het enige dat wij in de droger doen. De rest hangen we op.