Zo te zien heeft niemand ervaring met de alecto dvm80 Oke dan stel ik de vraag anders Welke babyfoon MET Camera is een aanrader en waarom?
Wij hebben de Luvion Grand Elite, maar die hebben we nog niet in gebruik Ik vind vooral alle opties en mogelijkheden erg fijn! Wat wij vaak doen is kijken op Kieskeurig voor recensies en ervaringen. Aan de hand daarvan bepalen we dan of we een artikel wel/niet kopen. Natuurlijk wel even kritisch kijken naar de reviews
Ik heb sinds paar weken geleden alecto dvm70. Het bevalt goed. Geen geruis. Een paar jaar geleden had ik luvion (1e versie), veel geruis maar verder werkte die camera prima.
Wij hebben die van Alecto gekocht met camera. Nog geen ervaring uiteraard, maar die kun je aansluiten op je telefoon. Hebben het een dagje uitgeprobeerd door hem in de woonkamer te installeren en zo de hond de hele dag te kunnen bespieden. Hartstikke leuk trouwens beeld is super!
Hier ook van avent, gebruikte mijn zus ook voor mijn nichtje, daarom voor die gekozen, Prima beeld en geluid! Prenatale heeft ze nu met 20 procent korting, geld voor alle babyfoons
wij hebben ook een avent (gekregen) maar zijn er niet zo over te spreken. Het beeld opzich is inderdaad prima, zeker in het donker. Maar vaak valt het beeld weg (out of range, terwijl hij gewoon beneden staat) en ik mis toch wel een temperatuursmeter erop. Hoor ook veel over de luvion Succes!