Kleertjes in de kast... leggen, hangen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hier heb ik de jurkjes, tuniekjes, blousjes en vesten/bolero's hangen.
    Verder stapel ik alles per broeken, rokken, schirts met lange en korte mouwen apart etc.
    De rompertjes, leggings en sokken liggen lades.
    Ik hang de avond ervoor op een hangertje buiten de kast wat voor setje ze de volgende aan moeten.

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb de setjes opgevouwen bij elkaar gehouden. Dus broekje en shirt op elkaar gestapeld. Gaat ook prima. Niet klein gevouwen natuurlijk. Vind het een fijn idee dat alles in de commode ligt zodat ik niet toch weer ergens anders iets moet pakken. Moet je toch je kindje weer meeslepen.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Vind je dat niet lastig dan dat je moet bukken om het uit de commode te halen? Denk dat ik mn kindje ook niet lekker op de commode laat liggen terwijl ik onder hem in t kastje grabbel.

4. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik heb setjes waarvan er lusjes aan het broekje zitten samen opgehangen, de andere broekjes heb ik opgevouwen. Wel per maat natuurlijk, zodat het voor mijn vriend ook overzichtelijk blijft.

De kast en commode staan een flink eind uit elkaar, maar voor ik haar aan ga kleden pak ik toch al kleren uit de kast. Vind het niet handig om kleertjes in de commode te leggen, zeker met die van ons kijkt dat absoluut niet fijn.

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik zit een beetje met hetzelfde, ik heb alleen maar setjes gekocht en heb weinig onderling te combineren:).

Maar als je alles bij elkaar hangt op 1 hanger, wat voor hanger hebben jullie dan? Ik kan alleen maar hanger vinden waar geen broekjes op kunnen.

Ik maak trouwens nu van alle setjes kleding foto's, vindt ik leuk maar ook wel handig. Manlief heeft gelukkig wel gevoel voor stijl:p.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Shirts en vestjes hangen. Broekjes liggen.

Bij M maakte ik ook wel setjes. Niet lang volgehouden.... :)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is nog linker als je iets uit een hangkast moet pakken toch? Gewoon eerst kleding pakken...

8. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik hang alle shirtjes/truitjes op en vouw alle broeken en rompers .
    Dacht altijd dat hangen veel handiger was, maar had eigenlijk liever meer planken erin gehad zodat ik alles kon vouwen.

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik bedoel meer bukken met een kind op je arm of rechtop voor de kast staan met een kind op je arm. In beide gevallen ligt de kleine niet los op het verschoonkussen nee.

10. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dan maak je toch nog een paar planken in de kast erbij?

Deel Deze Pagina