Hier heb ik de jurkjes, tuniekjes, blousjes en vesten/bolero's hangen. Verder stapel ik alles per broeken, rokken, schirts met lange en korte mouwen apart etc. De rompertjes, leggings en sokken liggen lades. Ik hang de avond ervoor op een hangertje buiten de kast wat voor setje ze de volgende aan moeten.
Ik heb de setjes opgevouwen bij elkaar gehouden. Dus broekje en shirt op elkaar gestapeld. Gaat ook prima. Niet klein gevouwen natuurlijk. Vind het een fijn idee dat alles in de commode ligt zodat ik niet toch weer ergens anders iets moet pakken. Moet je toch je kindje weer meeslepen.
Vind je dat niet lastig dan dat je moet bukken om het uit de commode te halen? Denk dat ik mn kindje ook niet lekker op de commode laat liggen terwijl ik onder hem in t kastje grabbel.
Ik heb setjes waarvan er lusjes aan het broekje zitten samen opgehangen, de andere broekjes heb ik opgevouwen. Wel per maat natuurlijk, zodat het voor mijn vriend ook overzichtelijk blijft. De kast en commode staan een flink eind uit elkaar, maar voor ik haar aan ga kleden pak ik toch al kleren uit de kast. Vind het niet handig om kleertjes in de commode te leggen, zeker met die van ons kijkt dat absoluut niet fijn.
Ik zit een beetje met hetzelfde, ik heb alleen maar setjes gekocht en heb weinig onderling te combineren. Maar als je alles bij elkaar hangt op 1 hanger, wat voor hanger hebben jullie dan? Ik kan alleen maar hanger vinden waar geen broekjes op kunnen. Ik maak trouwens nu van alle setjes kleding foto's, vindt ik leuk maar ook wel handig. Manlief heeft gelukkig wel gevoel voor stijl.
Ik hang alle shirtjes/truitjes op en vouw alle broeken en rompers . Dacht altijd dat hangen veel handiger was, maar had eigenlijk liever meer planken erin gehad zodat ik alles kon vouwen.
Ik bedoel meer bukken met een kind op je arm of rechtop voor de kast staan met een kind op je arm. In beide gevallen ligt de kleine niet los op het verschoonkussen nee.