Babyfoon met of zonder camera

Discussion in 'De babyuitzet' started by kissi, Jan 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissi

kissi Actief lid

Jul 13, 2011
    271
    0
    0
    Wij zijn nog op zoek naar een babyfoon.
    Nu weten we nog niet of we deze met of zonder camera willen,
    want daar zit ook nog wel een verschil van prijs in.

Hoe is het jullie bevallen een babyfoon met camera?
    kijk je er dan niet teveel naar?
    is het echt wel nodig?

En dames met de babyfoon zonder camera, hebben jullie de camera
    gemist? ga je dan misschien eerder kijken bij je kindje aan het bedje?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik heb er een zonder camera..

Soms 'mis' ik t wel eens maar dat is meer omdat ik het zo lief vind om te zien slapen haha
    Ik zou helemaal gek worden als k wel een camera had en heeel vaak ernaar kijken..

En ik kijk alleen savonds even bij zn bed voor ik zelf naar bed ga
    Of als ik bijvoorbeeld een geluid hoor wat ik niet kan plaatsen..
    Gebeurd bijna nooit :)

Dus nee ik mis de camera niet :)

3. tuc

tuc Niet meer actief

zonder...als je wil kijken ga je toch naar boven. Ik denk dat het niet goed is om constant zicht te hebben.

4. april2012mama

april2012mama Actief lid

Aug 27, 2011
    345
    0
    0
    Absoluut met!
    Je voelt je veel zekerder, ik ben echt niet geobsedeerd hoor, heb juist een heel zeker gevoel en kan gerust mn gang gaan als ik af en toe even een blik werp. Je kunt hem ook zo instellen dat je pas beeld krijgt als de kleine beweegt of geluid maakt. Mijn zoontje zit net in zon fase van op de buik gaan slapen en hij heeft nog een deken over (anders slaapt hij niet, ookal heeft hij een slaapzak), dus wel een veilig gevoel geeft het dat je even kunt spieken. En hij wordt nu niet steeds wakker als ik normaal even zou spieken. En het is ook nog eens heel leuk om naar te kijken! En handig als het lawaaierig is, bijv op een verjaardag.

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    Met camera.
    Ik had echt niet anders gewild.
    Bij mij is het ook niet zo dat ik dwangmatig vaak op die camera kijk, dat denkt iedereen van te voren, maar hier echt niet.
    Ik vind het erg prettig als zij huilde/huilt om eerst op die camera te kijken wat er aan de hand is en dan wel/niet naar haar toe te gaan.
    Anders was ik juist zo vaak overbodig naar boven toegelopen.

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier bewust zonder. Ik was ook bang er te veel op te gaan kijken. Ik heb er geen spijt van. Ik loop vaak wel even een keertje naar boven s'avonds om te luisteren naar dr ademhaling ( ze is al 14 maanden haha)

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier ook zonder. Dacht dat het onzin was een camera. Ik hoor de ademhaling zelfs met deze babyfoon, maar nog ga ik om de 10 a 20 min naar boven om te checken of hij niet op zijn buik is gedraaid, of onder de dekens is gezakt..Ik zou nu voor met beeld gaan.

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zou bijna mijn reactie kunnen zijn.
    Heb momenten gehad, zoals sommigen hier boven ook aangeven, dat ik een babyfoon met camera best handig had gevonden. Maar ach, dan liep ik een keertje extra en was het ook prima. En het waren allemaal korteperiodes.

Nu mis ik de camera helemaal niet. Inmiddels de babyfoon ook meer uit dan aan

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Met! Ik wou het eerst echt niet omdat ik bang was om er telkens op te kijken. Maar dat doe je helemaal niet. Mijn dochter is nog al bewegelijk in bed en vind het daarom fijn af en toe te kunnen zien hoe ze erbij ligt.

10. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

En naar boven lopen om even te kijken heeft hier geen zin....Dochterlief word van ieder geluidje wakker dus daar begin ik niet aan :p

11. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb ook zonder camera,
    ik heb het eigenlijk ook nooit gemist. ik keek zelf vaak even bij mijn zoontje.

voor mij was het wel belangrijk dat er lichtjes knipperen als er geluid komt. zodat ik savonds eens lekker de koptelefoon op kan. dan staat de babyfoon voor me en zie ik de lichtjes als er wat is.

Share This Page