Omhoog, draagdoeken en kleertjes zijn er nog!! Draagdoeken staan in de eerste post en de kleertjes staan in mijn fotoalbum!
Kun je de roze draagdoek ook in een jongenskleur verven? wat voor verf en hoeveel verf moet je dan gebruiken?? wat vraag je ervoor??
Zie mijn advertentie op MP: Marktplaats.nl > Bloom Fresco Loft - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen Bieden op MP of via PB.. Af te halen in Zwolle
Draagdoeken staan in eerste post, kleertjes in mijn album, supergave kinderstoel: Marktplaats.nl > Bloom Fresco Loft - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen En van de aerosleep zal ik vandaag even een foto maken! Doe een goed bod en help mij van deze spullen af!! Thanks!
Up! Stoel mag dit weekend opgehaald worden!! Iemand interesse? Nieuwprijs was 350,- doe een goed bod en kom hem dit weekend in Z.wolle ophalen!
Even op een rijtje: Draagdoeken Bloom Kinderstoel kleertjes 2x Aerosleep matrashoes ( evt. met lakentje ) Iemand interesse??
Is het niet gewoon handiger als je er een vraagprijs bij zet? Ik denk dat het mensen weerhoudt om eerst aan te geven dat ze interesse hebben en dan pas horen wat je ervoor wilt hebben, vooral als je ziet dat er al mensen interesse hebben gehad maar het niet hebben gekocht, lijkt het net of je er heel veel voor wilt hebben Denk ik hoor.
Misschien wel een goede! Thanks! Draagdoeken: Roze 40,- Jakob 55,- Stoel mag voor 200,- worden opgehaald ( nieuwprijs 350 ) Kleertjes tja geen idee, doe een bod... Aerosleep 27,50 per stuk. 5 euro per lakentje erbij. ( worden alleen in combi met aerosleep verkocht.