Kleertjes... kies je zelf of samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door shelde, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij kiezen het meeste samen, al bestel ik wel eens wat op internet, of neem ik wel eens wat mee als ik ff naar de stad ga. Maar meestal samen... we hebben ook zo'n beetje dezelfde smaak gelukkig :)

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier koop ik alles alleen, maar dan ook echt alles. Hij vindt alles best. Maar hij is vrij veel in het buitenland en dan koopt ie ook altijd wel wat leuks. Laatst in de vs heel veel gehaald bij babygap, echt superleuk spul!

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mn vriend heeft een keer uit ZICHZELF ja ja je leest het goed ;) kleertjes voor luca gekocht..

nouja ik vondt het niet geweldig, (er stond een rendier op.. en kerst was al geweest :S )
    Maar ach het gaat om het gebaar he ;)

Hij gaat meestal wel mee, pakt ook wel eens wat uit het rek.. maar meestal beslis ik wat er mee naar huis gaat ;)

Hij is kleurenblind.

4. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik heb bijna alles (en ik heb nu al genoeg voor het 1e halve jaar) van m'n moeder gekregen. Ik heb tot nu toe 1 pakje zelf gekocht.
    Zelfs nog voor ik zelf iets voor de baby wilde kopen (dus voor de 12 weken echo) had zij al 2/3e van de garderobe al gekocht, dat kreeg ik van haar toen ik 12 weken was. Het meeste is gelukkig echt mijn smaak en van duurdere merken dan ik het zou kopen dus je hoort mij niet klagen. :)

Maar nu heeft ze een koopverbod van me gekregen: ik wil zelf ook nog graag wat uitkiezen en kopen. Dat zal ik dan wel alleen doen want ik stel al de setjes van m'n vriend samen, die heeft daar geen gevoel voor. Ik ben de modefreak bij ons thuis. 8)

5. Ik koop het alleen. Voor mijn zoon koop ik ook alles en hij vind altijd alles leuk en stoer. Hij heeft hier gewoon ook geen tijd voor.
    En nu heb ik wat roze spullen gekocht en veel gekregen en hij vind het wel leuk maar hij heeft die "klik " niet met meisjeskleding!
    En ik vind het nu heerlijk om meisjeskleertjes te kopen. Vele meer keuze

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wij kopen het samen over het algemeen

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het is bijna een ramp als ik samen met mijn mannetje kleren ga kopen voor de kleine! Dat hebben we 1 keer gedaan en sindsdien ben ik alleen babyinkopen gaan doen! Alles wat ik leuk vond vond hij helemaal niks! Alleen de neutrale simpele dingen vond hij wel leuk maar verder niks! En nu heb ik dus de laatste babykleertjes ingekocht, op mijn eigen smaak en het hem gewoon hier thuis laten zien en meneer klaagt helemaal niet! Terwijl het in de winkel zo'n ramp was!

Mannen... :(

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Mijn moeder zei: niet allemaal roze gaan kopen hè? Maar dat is dus wel gebeurd en dat staat juist heel schattig. Geeft haar juist meer meisjes look.

Ik ben maar alleen, dus ik koop het zelf. Lynn wordt ook goed verwend door oma en door haar tante.

9. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai hai
    ik kies alles zelf uit.man gaat soms wel mee maar ik maak de keuze's heel vaak.

hij zegt dan zelf weten ik vind die wel leuk maar jij mag het zeggen. :(

maar als hij wat leuks ziet is het meestal een stoere sportpakje of kleine sportschoenen.ehhe niet erg maar ze zijn nog klein om t egaan proppen met die sportpakjes (vind ik zielig) soms niet altijd.

de babykamer heb ik ook zelf uitgekozen, ik zag hem toevallig staan en hij ging de volgende x mee en vond het ok mooi. hetzelfde met de wandelwagen. :)

ik vind het ook niet erg om t te kopen welk vrouw nou niet? :p
    hij zegt zelf tegen mij dat ik meer smaak heb.(terwijl we bijna dezelfde smaak hebben)

en zeg nou zelf de meeste vrouwen.

10. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Ik koop ze meestal zelf, soms gaat mijn man mee. Maar we hebben wel ongeveer dezelfde smaak, ben dus nog niet vaak thuis gekomen met iets wat hij vreselijk vind!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik koop alles wat Iman aangaat zelf. Alleen voor hele grote uitgaven overleg ik met mijn man.
    Mijn man vindt zelfs dat het bij een baby niet uitmaakt wat je haar aantrekt :(
    Hij kon ook niet geloven dat ik smorgens bewust een outfit voor Iman uitzoek :)

Deel Deze Pagina