Volgens mij is het een quinny speedy maar die met die lime groen en dat mooie blauwe gemegd zegmaar goe heet die ook alweer?
ow het is de papillon. weet iemand mischien hoeveel de set prijs id dus zegmaar de hele wagen met bak luiertas en maxicosi? en waar we die kunnen kopen?
mmhh of 389 of 489 ....maar je moet niet te lang wachten denk ik ....want in de babyzaken verkopen ze hem niet meer , op internet kom je ze wel tegen .....
indd de winkels zullen ze bijna niet meer verkopen je zou nog kunnen kijken bij baby dump weet dat de wagen 329 kost de luiertas 50 dreami 179 en de voetenzak 79 heb die ook allemaal gekocht maar kijk eens op marktplaats daar zag ik er net een paar opstaan
ik heb um ook... het is dat de mogelijkheid van een 2e niet uitgesloten is anders zou ik mijn dreami wel verkopen
Volgens mij is de papillon uitvoering een model van 2006? Zou het dan misschien kunnen dat de nieuwe xl-inzet niet in dit model past? Misschien het nadenken waard..
of bij babypark, daar hebben ze ook een outlet. En op marktplaats heb je soms ook winkels die nog een partijtje nieywe hebben. Ik wilde perse de quinny buzz magic mosaic en die heb ik via babypark, maar hij staat nieuw soms ook nog op marktplaats dus dat zal met deze ook wel. Succes!
Hey! Hier ook een papillon bezitter! Het is een topline kleur uit de collectie van 2007 (die heb ik iig). Ik heb de Speedy, maar je had m ook in de Buzz (dat is een ander onderstel en wandelwageninzet..) en idd is ie nu dus uit de collectie bij Quinny. Sommige winkels hebben m misschien nog wel, misschien even rondbellen? Mocht je m vinden, dan wel even opletten qua prijs, want vaak zit daar de kinderwagenbak ( de dreami) niet bijgerekend... Succes iig!
ik wil ook de speedi papillon. ga 'm tweedehands scoren op MP. wel zo goedkoop (alhoewel, je bent zo alsnog dik 400e kwijt, dus 'goedkoop'...).
ik ben vandaag nog in babypark geweest maar daar hadden ze hem niet meer hoor , ook niet in de outlet
ze heeft het over de speedi dus de xl uitvoering is niet van toepassing want de spedi heeft geen xl inzet dat gaat weer over de buzzz indd babypark heeft ze niet meer hier in utrecht de babydump heeft hem wel zag ik gister
Ik heb hem ook via mp en je betaald er gemidelt 400 euro voor. maar dat komt omdat het een limit edtion is. en daar betaal je naar. in de winkel koste hij toen gewoon 800 euro
nou daaar ben ik het niet mee eens , ik heb de wagen al een aantal keer op het internet zien staan toen wij er naar opzoek waren voor 389 euor ....dat is wel bij een internetshop dan
daar ben ik het ook niet mee eens ik heb hem in eeen winkel in aalsmeer gekocht de wandelwagen dan en die kosten 329 euro de wagenbak heb ik er iets later bij gekocht en die koste 189 euro
hey, ik weet dat je geen tweedehands wil maar toch wijs ik je hierop; http://forum.fok.nl/topic/1166080/8/25
nou dat is echt niet duur heb even gekeken naar de advertentie en ze wil 300 voor de wandelwagen dreami plus voetenzak hebben vind ik best een koopje