wat voor een kleertjes draagt een mei baby?lange mouwen korte mouwen dikke stof dunne stof?wie weet het heb echt geen idee wat aan te schaffen?!?!?daniel is van januari dus dat was een makkie lekker lange mouwen en wat dikkere stof,maar ja deze komt in mei,en dan wisselt het weer zoveel,dat ik er echt niet uitkom....
Ja, dat ligt maar net aan het weer... Ik zou wat kleertjes met lange mouwen nemen, van niet te dikke stof en ook maar een paar met korte mouwen. En een paar vestjes voor als het wat kouder is bijvoorbeeld.
Zelf beval ik begin maart. dan kan het nog flink koud zijn, zie de afgelopen 2 jaar toen lag er begin maart een dik pak sneeuw Maar ik heb ook wel eens begin april op mijn verjaardag in de tuin gezeten met blote armen, dus zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik heb dan ook van alles wat. Rompers met lange, korte en zonder mouwen. Shirtjes met lange en korte mouwen die daar overheen kunnen en een vestje dat daar weer overheen kan. Ik wil nog 1 of 2 vestjes erbij kopen die ik overal overheen kan doen. Dus warmer weer een laagje minder, en koud weer een laagje meer
tja Lars is 26 mei 2005 geboren en dat was ene hittegolf. DIe heeft een mouwloosrompertje aangehad een kort broekje en een tshirtje met korte mouwen maar het was toen boven de 30 graden. Voor 's nachts had hij een piamaatje aan met lange mouwen een een broekje met lange mouwen
Ja, ik vind het ook moeilijk, wij verwachten ons kindje ook in mei.. ja, of het is schitterend weer of het is nog ff koud.. ik denk dat ik dan maar van alles wat ga inslaan..
Ik hoor ok bij de mei-mama's. Ik heb vanalles: klein/groot/dik/dun/lang/kort. Ik zou gewoon gaan voor shirtjes en vestjes, shirtjes gebruik je altijd of het nou warm of koud is, je kunt er dan gewon een vestje of truitje over heen doen, lekker makkelijk.
Mijn oudste is van 14 mei en ik weet nog dat ze in der romper heeft gelegen omdat het boven de 30 graden was maar ook met een fleece trui omdat het een week later nog net 18 graden was dus voor nu heb ik weer van alles wat je weet maar nooit.