Heb ik voorniks zoveel moeite gedaan om alle foto's te plaatsen? Verzenden kan trouwens van en naar Belgie en Nederland. Eventueel ophalen in regio Turnhout, Tilburg, Tiel, Gorinchem. Aankomende week zijn we in de buurt van Hengelo
Aanvulling: Een ongebruikte, nieuwe babyschaal voor in een fietskar of bakfiets. Het is zoals deze View attachment 61072 Ik heb er 59 euro voor betaald maar hij mag weg voor 40 euro. Ook boeken te koop o.a. Inbakeren van Ria Blom Stefan Kleintjes van Borst tot Boterham Veilig Zwanger Veilig bevallen Van Sabbel tot Babbel
Beste Dees, Ik heb wel interesse in een van de zwarte positiebroeken en in de witte als die niet te erg doorschijnt tenminste, kun je daar wat over zeggen? Ook heb ik interesse in het boek van borst tot boterham en van sabbel tot babbel(heb je daar ook de cd bij trouwens?). Hoeveel wil je voor de boeken hebben? Nu is het zo dat ik met goede vrijdag de 2e echo krijg, ben dan 12 weken min 1 dag, en tot dan vind ik het nog een beetje eng om veel te kopen. Dus misschien kun je het vasthouden tot die tijd voor mij? Als je dat niet wilt begrijp ik dat hoor, dan even goede vrienden. Ik ben geregeld in Tilburg omdat mijn ouders daar wonen, woon zelf in NH. We moeten maar even kijken hoe het uitkomt. groetjes, Suzanne
De witte schijnt niet erg door, tis vrij dik materiaal. De boeken wil ik samen 20 euro voor hebben en ja, de cd zit erbij. Ik zal voor de zekerheid straks even kijken maar ik ben er 99% zeker van. Ik wil het wel vasthouden hoor
Positiebroeken en de boeken van Borst tot Boterham en van Sabbel tot Babbel zijn verkocht. Buikbanden, shirtjes, babykleding en de rest is er nog