zo gaat t denk ik te lang duren, ik heb alles in mijn fotoalbum staan het betreft meidenkleding maat 56 tot 92 en ook nog een jottum truitje maat 128
wat voorbeelden maat 74 er zitten merken als mexx, uncommon kiddies, vingino, esprit, lief, baby barb, oilily, cakewalk, enz tussen
ik heb het in een album geplaatst Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! je kan me mailen op mkok9@upcmail.nl
hoi meiden ik heb nieuwe fotos erbij geplaatst ik hoef niet de hoofdprijs he, bieden mag ook gewoon links van de fotos zie je de maat en het merkje staan
3 delige set van bakkaboe een jasje maat 80 tuniekje maat 80 (ook al met maat 74 te dragen als jurkje) broekje maat 80 alles is als nieuw, jasje 1 keer aangehad broekje en tuniekje alleen gewassen
jasje bakkaboe dit en veeeeeel meer in mijn album Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! voor jongenskleding: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
LIEF! lifestyle setje legging, rokje, shirtje en zomerhoedje maat 68-74 (ik vind het zelf als 74 vallen)