Hi dames, sommige babykleertjes hebben een sluiting met drukkertjes (of knoopjes) op de rug.. echter, een baby'tje ligt veel op de rug in bed o.a., denken jullie niet dat dat vervelend zit aangezien ze dan met hun gewicht op de drukkertjes liggen met hun ruggegraatje? vroeg me af of iemand daar meer over weet, of dit wel of niet goed is.
Geen idee of ze er last van hebben, maar ik vond het persoonlijk niet zo heel handig bij het aankleden. Heb liever shirtjes met de knoopjes op de schouder.
Ik denk dat het wel meevalt, maar denk wel dat zonder lekkerder ligt. Ik vond het zelf ook erg onhandig bij het aankleden, ook omdat J. vrij veel spuugde. Zodra ik haar op haar buik legde om de knoopjes dicht te maken, gaf ze over... Niet echt handig.
Ja lucas had 1 romper met drukkertjes op de rug en na het slaapje zat die drukker in zijn rug gedrukt.Rode vlek tot gevolg en het zat hem niet lekker denk ik zelf maar ja..je kindje zegt dat nog neit hihi. Ik zou nooit meer pakjes met drukkers achterop kopen.Nee gewoon de rompers die over hethoofdje gaan emt drukkers bij de luiers, of die overslagrompers die je aan de zijkant dichtdoet.