doekjes meenemen

Discussie in 'Verzorging' gestart door tweety, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben benieuwd hoe jullie je billen doekjes meenemen. ben op zoek geweest naar zo'n doosje alleen in een platte vorm maar kan alleen de grote vinden ook navulling in het groot. vind dat het zoveel plek in neemt in je tas. hoe doen jullie dat?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik neem ze zonder de doos mee, dus gewoon in de verpakking. Er zit een beschermings pastic dinkie vor de opening. Ik vind het anders ook teveel ruimte innemen .

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb een doosje van kruidvat doekjes (platte) daarin doe ik mijn pamper doekjes!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb nog een doosje dat ooit eens in de Prénataldoos zat.. Die gebruik ik nu :)

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    @taatje, maar daar past toch nooit zo'n pak doeken in? En als je ze er los in legt drogen zetoch zo uit?

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb zo'n plat doosje van een vriendin gekregen en de dunne pakjes doekjes zijn bij de HEMA verkrijgbaar, gewoon van het hema-merk!

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ze drogen niet uit als je je ze uit de verpakking haalt als je het doosje goed gesloten houd.

tenminste niet bij mij

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gewoon in het zakje, als je het laatste doekje goed terug duwt dan plakt ie goed en lang.

9. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb een doosje bij de schlecker gehaald van zwitsal en daar zat ook zon klein pakje doekjes in

als de doekjes opzijn dan pak ik gewooneen stapeltje uit een andere verpakking en die doe ik erin, het droogt bij mij niet uit hoor

10. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Kruitvat eigen merk verkoopt platte doosjes voor de doekjes en verpakkingen met maar 25 doekjes (plat dus) die speciaal in dat doosje passen. Speciaal voor onderweg dus.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ga maar eens bij het kruidvat kijken of ze ze hier ook verkopen heb nu zo'n grote verpakking in mijn tas maar vind het niks steeds dat plakkertje weer terug doen en het is zo groot neemt plek in.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik neem ook gewoon zo'n pakje doekjes mee. Gaat net zo makkelijk.

13. Es1981

Es1981 Actief lid

Ja, ik heb ook gewoon het hele pak in mijn tas zitten.
    Als Lotte gepoept heeft heb ik er toch aardig wat nodig.

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Mijn kinderen hadden allemaal eczeemhuidjes dus die kruidvat merken en hema met die kleine verpakkingen kunnen zij niet goed tegen, het is weer experimenteren straks welke doekjes geen uitslag geven. Ik neem dan gewoon weer het hele pak mee, gewoon goed sluiten!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij de Da hebben ze ook van die platte doosjes.
    En anders de snoetenpoetserdoosjes zijn ook goed te gebruiken
    geloof ik.

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het zal wel aan mij liggen...die kruidvat bij ons verkoopt echt niets...geen doekjesdoosjes, geen babyvoeding eigen merk H.A., geen babyaanbiedingen, geen babykleding, etc.

17. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    die kruidvat aanklagen Renate :) want ook hier verkopen ze eigenmerk doekjes incl platte doosjes voor onderweg

18. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Mag ik vragen waar dat is, want ik zie dat jij niet zo heel erg ver bij mij vandaan woont.

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik gebruik de "snoetenpoetsers" doos voor onderweg....... Doe er gewoon een stapel doekjes los in.
    Neemt ook wel wat plek in beslag, maar ik ben niet zo zuinig met de billendoekjes (zeker niet bij een poepbroek) en zo heb ik er altijd genoeg bij me!

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb nu de kleine pakjes doekjes gevonden bij het kruidvat nu nog de doosjes haha.

Deel Deze Pagina